-Drømmen om en liten spire-

Sender deg en stor klem! ❤ Jeg skjønner godt at du føler det som du gjør. Er det ikke regler for jobbhelger og bakvakter? Ingen skal jo jobbe mer eller mindre hver helg.
Joo, det er nok noen regler for det, men vi er også pliktig til å ha en sykepleier tilgjengelig dersom det ikke er noen på jobb. Vi mangler mange sykepleiere og jeg er den eneste uten familie og barn, så da er det gjerne jeg som stiller opp. Det skal sies at fagleder hos oss og på sykehjemmet stiller utrulig mye opp og tar bakvakter selv, men det går liksom ikke rundt fordet :confused:

Tusen takk for klemmen❤
Kjære deg,
Sender en stor klem! Forstår så godt frustrasjonen din. Det er ikke noe kult å måtte stille opp hele tiden. Er det noen på jobben du kan prate med om dette?
Håper virkelig at det blir litt bedre for deg snart[emoji173] Ta vare på deg selv[emoji173]
Har et veldig godt forhold til min fagleder, så har heldigvis henne :) jeg vet det blir bedre til sommeren, da kommer det endelig flere sykepleiere, men jeg kjenner det er ganske tungt å måtte gå på dette viset helt fram til da:confused:
Takk for klemmer ❤
 
Joo, det er nok noen regler for det, men vi er også pliktig til å ha en sykepleier tilgjengelig dersom det ikke er noen på jobb. Vi mangler mange sykepleiere og jeg er den eneste uten familie og barn, så da er det gjerne jeg som stiller opp. Det skal sies at fagleder hos oss og på sykehjemmet stiller utrulig mye opp og tar bakvakter selv, men det går liksom ikke rundt fordet :confused:

Tusen takk for klemmen❤

Har et veldig godt forhold til min fagleder, så har heldigvis henne :) jeg vet det blir bedre til sommeren, da kommer det endelig flere sykepleiere, men jeg kjenner det er ganske tungt å måtte gå på dette viset helt fram til da:confused:
Takk for klemmer ❤

Så utrolig kjipt :( Det er vanskelig når man egentlig ikke må men likevel føler at man må.

Håper ting roer seg litt snart så du ikke blir helt utslitt!
 
Må bare få ut litt dritt i dag..

Jeg er skikkelig sliten nå kjenner jeg. Er rett og slett utslitt. Jeg føler jeg jobber konstant. Den siste mnd har jeg jobber hver helg så og si. De helgene jeg skal ha fri er jeg satt opp på bakvakt, og det ender jo selvfølgelig opp med uttrykkning. Jeg kjenner jeg er kommet til et punkt hvor jeg bare har lyst å gi opp hele jobben og begynne som noe helt annet. Altså, jeg elsker å jobbe som sykepleier, men jeg hater hvordan jeg er nødt til jobbe om dagen. De siste mnd har vært helt grusom. Akkurat nå vil jeg bare låse meg inn på et mørkt rom og bare grine...
Uff, så leit å høre at du har det slik :( Håper det blir bedre for deg snart :Heartred bare gråt litt, det hjelper veldig ;) Sender deg en goood bamseklem:Heartred
 
Så utrolig kjipt :( Det er vanskelig når man egentlig ikke må men likevel føler at man må.

Håper ting roer seg litt snart så du ikke blir helt utslitt!
Jeg har liksom ikke samvittighet til å si nei heller. Slitsomt å være pliktoppfyllende og flink pike til tider! Satser på at det går bedre etterhvert! ❤

Uff, så leit å høre at du har det slik :( Håper det blir bedre for deg snart :Heartred bare gråt litt, det hjelper veldig ;) Sender deg en goood bamseklem:Heartred
Takk for klemmen ❤ Ja, det hjelper absolutt!
 
Jeg har liksom ikke samvittighet til å si nei heller. Slitsomt å være pliktoppfyllende og flink pike til tider! Satser på at det går bedre etterhvert! ❤


Takk for klemmen ❤ Ja, det hjelper absolutt!

Know the feeling :rolleyes: Jeg slet lenge med å finne balansen men etter 2 uker hvor jeg såvidt klarte p dusje (ble sykmeldt grunnet utbrenthet) så måtte jeg bare.
 
Joo, det er nok noen regler for det, men vi er også pliktig til å ha en sykepleier tilgjengelig dersom det ikke er noen på jobb. Vi mangler mange sykepleiere og jeg er den eneste uten familie og barn, så da er det gjerne jeg som stiller opp. Det skal sies at fagleder hos oss og på sykehjemmet stiller utrulig mye opp og tar bakvakter selv, men det går liksom ikke rundt fordet :confused:

Tusen takk for klemmen[emoji173]

Har et veldig godt forhold til min fagleder, så har heldigvis henne :) jeg vet det blir bedre til sommeren, da kommer det endelig flere sykepleiere, men jeg kjenner det er ganske tungt å måtte gå på dette viset helt fram til da:confused:
Takk for klemmer [emoji173]

Det er bra! [emoji5] Det er heavy å måtte stille opp så mye. Du er flink![emoji123][emoji123]
 
Huff, kjære deg[emoji173][emoji173][emoji173] Sånn skal det ikke være. Liker ikke at du har det sånn. Håper det blir bedre og du slipper å gå sånn til sommeren. Det burde ikke de andre synes er greit, selvom de har barn og familie. Det er ikke greit å tyne deg fordi du ikke har barn ..ennå! De vet vel ikke hvordan livet ditt er. [emoji173][emoji173] Sender deg en god klem.0
 
Huff, kjære deg[emoji173][emoji173][emoji173] Sånn skal det ikke være. Liker ikke at du har det sånn. Håper det blir bedre og du slipper å gå sånn til sommeren. Det burde ikke de andre synes er greit, selvom de har barn og familie. Det er ikke greit å tyne deg fordi du ikke har barn ..ennå! De vet vel ikke hvordan livet ditt er. [emoji173][emoji173] Sender deg en god klem.0
Tusen takk for klemmen ❤ Håper det blir bedre etterhvert: )
 
Flink pike syndromet kan være veldig farlig. Om du føler deg så langt nede nå, ville jeg ha tatt en prat med faglederen din før du får deg en smell. Da risikerer de at du blir borte i flere måneder.
Hør på kroppen din, det er ingen som takker deg når du sliter deg ut!
Klem[emoji175]
 
Flink pike syndromet kan være veldig farlig. Om du føler deg så langt nede nå, ville jeg ha tatt en prat med faglederen din før du får deg en smell. Da risikerer de at du blir borte i flere måneder.
Hør på kroppen din, det er ingen som takker deg når du sliter deg ut!
Klem[emoji175]
Store planer om å snakke med henne i morgen! Føler meg heldigvis litt ovenpå igjen i dag. Takk for kloke ord og klem ❤
 
PP 3 | CD 16

Er så trøtt om dagen! Trøster meg at jeg bare har to dager igjen på jobb før jeg tar helg. To hele dager med fri! Jeg er skikkelig hormonell om dagen kjenner jeg. Jeg er forbannet fordi den andre, og eneste, 100% sykepleieren (bortsett fra meg) får to uker ferie nå i påsken. Igjen. Også tar jeg sinnssykt lett til tårene. I det ene øyeblikket er jeg blid og ler, mens i det neste renner bare tårene.

Vi skulle nok egentlig ha begynt å legge inn aksjer nå, men da jeg skal på sykehuset i morgen og skreve meg beina fant jeg ut at det kanskje er best å vente til i morgen kveld :hilarious:

EL- testene mine i går og i dag:

CD 15 Morgen

PP 3, CD 15 M.jpg

CD 15 Kveld
PP 3, CD 15 K.jpg

CD 16 Morgen
PP 3, CD 16 M.jpg

Også til slutt tempkurven min :)
17467817_10154184367312172_1930416696_n.jpg
 
PP 3 | CD 16

Er så trøtt om dagen! Trøster meg at jeg bare har to dager igjen på jobb før jeg tar helg. To hele dager med fri! Jeg er skikkelig hormonell om dagen kjenner jeg. Jeg er forbannet fordi den andre, og eneste, 100% sykepleieren (bortsett fra meg) får to uker ferie nå i påsken. Igjen. Også tar jeg sinnssykt lett til tårene. I det ene øyeblikket er jeg blid og ler, mens i det neste renner bare tårene.

Vi skulle nok egentlig ha begynt å legge inn aksjer nå, men da jeg skal på sykehuset i morgen og skreve meg beina fant jeg ut at det kanskje er best å vente til i morgen kveld :hilarious:

EL- testene mine i går og i dag:

CD 15 Morgen

Vis vedlegget 221519
CD 15 Kveld
Vis vedlegget 221518
CD 16 Morgen
Vis vedlegget 221520
Også til slutt tempkurven min :)
Vis vedlegget 221521
Det er forståelig at du blir forbannet når noen andre alltid får fri i feriene, mens du jobber omtrent hver helg. Pass på så du ikke sliter deg helt ut. Det er viktig at du tar vare på deg selv midt oppi alt også. :)
Fin tempkurve! :D
 
Hadde blitt forbannet selv!! og kjenner meg veldig igjen i det å være hormonell.. Føler meg helt ustabil til tider - og da skal det ikke mye til før tårene kommer...

Håper frihelgen din blir fylt med masse avslapning og kos :Heartred

Mulig du har skrevet det før, men hva skal du på sykehuset? Bare en generell undersøkelse? eller?
 
Skjønner deg godt! Må du få en fantastisk flott helg[emoji177] Det er så fortjent[emoji5]

Og masse lykke til med undersøkelsen i morra[emoji120]
 
Åååårh! Det er ikke greit! Skjønner deg veldig godt! [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Det er forståelig at du blir forbannet når noen andre alltid får fri i feriene, mens du jobber omtrent hver helg. Pass på så du ikke sliter deg helt ut. Det er viktig at du tar vare på deg selv midt oppi alt også. :)
Fin tempkurve! :D
Kjenner jeg er skikkelig frustrert, for hun fikk jo fri hele jula også + en uke tidligere i høst til elgjakta:confused: Jaja, får bare gjøre det beste ut av det også får det bare bli litt kaos. Må lære meg å gi litt f... av og til :D Takk for gode ord:Heartred

Hadde blitt forbannet selv!! og kjenner meg veldig igjen i det å være hormonell.. Føler meg helt ustabil til tider - og da skal det ikke mye til før tårene kommer...

Håper frihelgen din blir fylt med masse avslapning og kos :Heartred

Mulig du har skrevet det før, men hva skal du på sykehuset? Bare en generell undersøkelse? eller?
Det er bra lenge siden jeg har vært sånn her hormonell :hilarious: Må bare flire litt av meg selv :D
Frihelgen skal nytes til det fulle! Lørdagen blir det teater og en bedre middag etterpå med mange gode kollegaer. Gleder meg som en liten unge:D

Skal på en Cyctoskopi i morgen og fått tatt en titt i urinblære og urinrør:) Har en lammelse i blæra som gjør at jeg ikke klarer å tømme den helt:wideyed:

Skjønner deg godt! Må du få en fantastisk flott helg[emoji177] Det er så fortjent[emoji5]

Og masse lykke til med undersøkelsen i morra[emoji120]
Tusen takk! :D Skal kose meg masse :Heartred:Heartred

Åååårh! Det er ikke greit! Skjønner deg veldig godt! [emoji173][emoji173][emoji173]
:Heartred:Heartred
 
Back
Topp