Drømmen om en liten familie..

Når ryker første test? :D

Jeg tok en blendende hvit test dagen etter, hahaha :p
Men, mensen kom i dag.. så da blirre humping neste uke!
Ventet vel egentlig ikke å få til noe denne ganga, siden vi begge har vært dausjuke og vi kun humpet to ganger :p
 
Jeg tok en blendende hvit test dagen etter, hahaha :p
Men, mensen kom i dag.. så da blirre humping neste uke!
Ventet vel egentlig ikke å få til noe denne ganga, siden vi begge har vært dausjuke og vi kun humpet to ganger :p

Da satser vi på full klaff neste PP :D Jeg er 1 DPO i morra gleder meg til å bli ferdig med EL!
 
Dette blir nok litt for mye informasjon for enkelte, så dere får evt la være å lese videre :p
Mannen sku ta buss til byen i kveld, quiz med en kompis (jeg blir hjemme, stuptrøtt og skal tidlig på jobb imorgen også).
Ti minutter før bussen går, bykser han opp på soverommet. Etter litt hører jeg: "ja, sku du ha no man-juice eller?!"
Hahahaha! :smiley-bounce022:laughing021
Jeg hadde nevnt tidligere at vi kanskje burde humpe litt, følte jeg muligens hadde noe EL på gang. (har ikke sjekket, fikk bare en feeling lizm)
Flott at mannen tar sin oppgave på alvor!
:laughing025

God helg og happy humping ;)
 
Dette blir nok litt for mye informasjon for enkelte, så dere får evt la være å lese videre :p
Mannen sku ta buss til byen i kveld, quiz med en kompis (jeg blir hjemme, stuptrøtt og skal tidlig på jobb imorgen også).
Ti minutter før bussen går, bykser han opp på soverommet. Etter litt hører jeg: "ja, sku du ha no man-juice eller?!"
Hahahaha! :smiley-bounce022:laughing021
Jeg hadde nevnt tidligere at vi kanskje burde humpe litt, følte jeg muligens hadde noe EL på gang. (har ikke sjekket, fikk bare en feeling lizm)
Flott at mannen tar sin oppgave på alvor!
:laughing025

God helg og happy humping ;)

Hahahhahahahaha!
 
Testa meg i går kveld, var litt utålmodig! Blendahvite tester, hehe.
Årh.. Tenker jeg kan teste om en ukes tid, ca. :smiley-ashamed005
Går og klemmer på boobsa hele tiden, for å se om de er blitt ømme.. Mannen har ikke noe imot dét, hahahaa ;)
 
Litt ømme boobs! Men kan jo også være mens-rundt-hjørnet-ømhet, så tar det med en klype salt frem til testing kan gjøres!
Ååååh.. Viltestenååååååå!

Venninne av meg ringte meg i går. Hun hadde drømt at jeg var gravid, og jeg hadde visst en sååå fin gravid-mage! hihi.
Suger til meg alt av positivitet om sånt jeg, hehe.:joyful:

Svipptur til Danmark i morra med mannen, så da blir det shoppiiiiing! :woot: Og kos med tur bare oss to. Spille litt yatzy og "kast grisene" :)
 
20161221.jpg

Måtte jo bare teste litt..
Fin start på dagen! :D :D :D
Så får vi håpe strekene blir sterkere...:cat:
 
God tur til Danmark og for noen fine streker! Hvor mange DPO?
Er sannelig ikke sikker! Forventet mens til fredag ca, såh.. jeg er ikke så god på denne beregningen og dpo og sånt [emoji23] men tenker det klaffa den dagen jeg hadde feelingen og mannen tilbød man-juice!! [emoji23] [emoji16] [emoji2]
 
Er sannelig ikke sikker! Forventet mens til fredag ca, såh.. jeg er ikke så god på denne beregningen og dpo og sånt [emoji23] men tenker det klaffa den dagen jeg hadde feelingen og mannen tilbød man-juice!! [emoji23] [emoji16] [emoji2]

Åh, så gøy ❤ Har du sagt noe til mannen enda? :D
 
Åh, så gøy [emoji173] Har du sagt noe til mannen enda? :D
Han stod ved siden av meg når jeg leste av testen, hehehe.. prøvde å finne billig digital test i Danmark, men neeeiiida! Så vi shopper en vanlig i morra og tester på fredag morgen :D
 
Vet ikke hva jeg skal tro nå, jeg.:(
Stripa er blank. Digitale viser 1-2 uker..
 

Vedlegg

  • 20161223_113511.jpg
    20161223_113511.jpg
    444,4 KB · Visninger: 115
Vet ikke hva jeg skal tro nå, jeg.:(
Stripa er blank. Digitale viser 1-2 uker..

Du er helt sikkert gravid! Gratulerer![emoji5] Jeg ser også en svak strek på testen din. Hvis det er en one step test så er ikke de særlig sensitive, så da er det nok derfor.
 
Du er helt sikkert gravid! Gratulerer![emoji5] Jeg ser også en svak strek på testen din. Hvis det er en one step test så er ikke de særlig sensitive, så da er det nok derfor.

Tør ikke håpe for mye enda, tar en ny digital i romjulen..
Stripetestene er fra wish.com :)
 
Såh. Da blir det vel ny pp over nyttår.
Spotting i går og spotting i dag, puppene er ikke lengre ømme og blanke stripetester. Tenker det er lite vits i å sløse den digitale cben ihvertfall.
Så nå venter jeg bare på full blødning.
Gjett hvem som blir full på nyttårsaften a?
 

Vedlegg

  • 20161226_105556.jpg
    20161226_105556.jpg
    341,2 KB · Visninger: 99
Såh. Da blir det vel ny pp over nyttår.
Spotting i går og spotting i dag, puppene er ikke lengre ømme og blanke stripetester. Tenker det er lite vits i å sløse den digitale cben ihvertfall.
Så nå venter jeg bare på full blødning.
Gjett hvem som blir full på nyttårsaften a?
Så utrolig rart når du fikk positiv digital for noen dager siden? Prøvd en annen stripetest? :(
 
Så utrolig rart når du fikk positiv digital for noen dager siden? Prøvd en annen stripetest? :(

Jeg tror den digitale fikk tak i det lille som "var igjen" der kanskje... Men venter jo et par dager til og tester igjen da. (om ikke blødningen har satt i gang for fullt da)
 
Back
Topp