Doppler

Tsecret

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Noen av dere som har doppler, og som har prøvd den enda? Langt er dere og hørte dere noe? :)

Jeg spurte min gynekolog om det var skadelig bruke doppler og da sa han at og bruke doppler er ikke noe skadelig i seg selv. Verste er event bekymringen til mor om hun ikke finner hjertelyden, sa han. Enn må være inneforstått med at det kan være vanskelig finne noen hjertelyd og ikke engste seg da. :)

Jeg hadde sist svangerskap og da fant jeg fra uke 14 tror jeg. Husker ikke om jeg prøvde før. Har vurdert om jeg skal skaffe nå også, men ikke bestemt meg helt enda.

Jeg har lyst på denne gangen fordi jeg syns det var så koselig å høre på når jeg var hos jordmor!

Jeg har hatt lyst på flere ganger, men droppet det. Merket at det kanskje var likegreit når både lege og jm sleit med sine dopplere helt ut i uke 22 med å finne/høre noe. Hadde jeg hatt hjemme hadde jeg nok blitt helt sprø [emoji14]

Jeg hørte selv hjemme med doppler i uke 10 sist, så har vurdert å høre med venninna mi om jeg kan låne den igjen [emoji6] om ikke må jeg kjøpe selv. Jm fant den lett på kontroll i uke 12[emoji5]

Med første hørte jeg da jeg var 9+1 å sist hørte jeg i uke 7+1 [emoji4] klør allerede i fingra etter å prøve [emoji85]

Med første hørte jeg da jeg var 9+1 å sist hørte jeg i uke 7+1 [emoji4] klør allerede i fingra etter å prøve [emoji85]
Har du noe tips på hvordan enn finner hjertelyden? Hvor lenge holder du på i slengen før du event gir opp letingen? Regner med at det tar en stund før jeg finner den, for har ikke teken på det her. :)

Har du noe tips på hvordan enn finner hjertelyden? Hvor lenge holder du på i slengen før du event gir opp letingen? Regner med at det tar en stund før jeg finner den, for har ikke teken på det her. :)

Du må være tolmodig, lete lengre ned enn du kanskje tror og trykke litt hardt [emoji85] gå sakte over magen, millimeter for millimeter [emoji4] tror mye spiller inn på at man finner tidlig eller ikke, jeg feks er veldig lav og tynn og det er den 3 gangen jeg er gravid så min livmor har allerede begynt å komme over skambeinet og det gjør det lettere å finne [emoji4] bruker kanskje rundt et kvarter eller litt mer før jeg finner den eller gir opp [emoji4]

Du må være tolmodig, lete lengre ned enn du kanskje tror og trykke litt hardt [emoji85] gå sakte over magen, millimeter for millimeter [emoji4] tror mye spiller inn på at man finner tidlig eller ikke, jeg feks er veldig lav og tynn og det er den 3 gangen jeg er gravid så min livmor har allerede begynt å komme over skambeinet og det gjør det lettere å finne [emoji4] bruker kanskje rundt et kvarter eller litt mer før jeg finner den eller gir opp [emoji4]

Og jammen så fant jeg den. Ingen tvil om at det var baby'n. [emoji173] Hjertet slo i full fart. Fantastisk [emoji2] Jeg prøvde for et par dager siden og da fant jeg bare min egen hjertelyd og ingen antydning til noe baby hjerte lyd. Leste det kunne være lurt og ha full blære og det hadde jeg idag. [emoji4]

Og jammen så fant jeg den. Ingen tvil om at det var baby'n. [emoji173] Hjertet slo i full fart. Fantastisk [emoji2] Jeg prøvde for et par dager siden og da fant jeg bare min egen hjertelyd og ingen antydning til noe baby hjerte lyd. Leste det kunne være lurt og ha full blære og det hadde jeg idag. [emoji4]
Så gøy!! [emoji7] Hvor langt er du i dag?

Så gøy!! [emoji7] Hvor langt er du i dag?

Er ikke mer en 7+2. så hadde ikke forventet det. Snakk om mm, så var nok bare flaks at jeg var så heldig. Forventer ikke finne noe annet enn min egen igjen neste gang for det om jeg fant baby'n idag. Lov å håpe, så tenkte prøve igjen søndag morgen før jeg spiser og med full blære. Hadde vært gøy om pappa'n og hadde hørt den. :)

Er ikke mer en 7+2. så hadde ikke forventet det. Snakk om mm, så var nok bare flaks at jeg var så heldig. Forventer ikke finne noe annet enn min egen igjen neste gang for det om jeg fant baby'n idag. Lov å håpe, så tenkte prøve igjen søndag morgen før jeg spiser og med full blære. Hadde vært gøy om pappa'n og hadde hørt den. :)
Jeg hadde sist, og når jeg leser sånn får jeg lyst til å kjøpe igjen :)

Jeg bestilte meg doppler igår [emoji6] så håper den ikke bruker så lang tid på å komme frem [emoji5]

Sniker fra September :)
jeg bestilte meg Doppler fra angelsounds på onsdag og allerede i går, dagen etter lå den i postkassa.
Veldig betryggende og godt for meg å høre hjertet slå, da jeg har gått og vært bekymret en stund.
Supergøy for pappa' å få høre, ble plutselig mer virkelig for han også :happy:

14 uker i dag og har fremdeles ikke antydning til mage og lite symptomer, så var godt å få bekreftet at det virkelig bor en der inne :Heartpink

Så fantastisk! [emoji173] det er virkelig verdens fineste lyd [emoji173]

Herregud!! Jeg fant hjertelyden nå istad! [emoji7][emoji173] er bare mellom 6+4 og 7+3 idag! Hadde aldri forventet å finne den så tidlig, men det hjelper nok på at dette er min tredje gang så livmoren er på god vei over skambeinet [emoji5] ca 190 vakre slag i minuttet [emoji173]

Back
Topp