Dobbelt glede

Tvillingmamma83

Første møte med forumet
Jeg er ny her inne, og dette er mitt første svangerskap. Jeg er 33 år, og samboeren 35. Vi har lenge snakket om barn, men jeg har tidligere vært veldig overvektig, så vi valgte å vente til helsa ble bedre og en graviditet ville være tryggere for både barnet og meg.

Gjennomgikk en gastric bypass for 2 år siden, og det har gått veldig bra, så nå var det endelig vår tur. Fant ut at jeg var gravid i slutten av mars, og vi gleder oss veldig

Er nå uke 15, og var tidligere i uka på en litt tidlig ultralyd, og da fikk vi oss en overraskelse - vi skal ha tvillinger!! Termin 4.desember Siden de er to vil de nok prøve å komme ut tidligere, men håper de blir i magen så lenge som mulig Jeg har sluppet unna kvalmen, men har vært utrolig mye slapp og sliten, og sover mye. Det har blitt litt bedre de siste ukene, men det går litt opp og ned.

Jeg ser at det er mange fine samtaler og diskusjoner her inne, og det er godt å ha noen å spørre underveis Er det flere her som venter tvillinger?
 
Så hyggelig :D Og jeg vil bare si, så flink og tøff du er. For et ansvar du har tatt. Jeg er imponert :) Jeg har ikke tvillinger, men dere får garantert en spennende tid fremover ❤ Lykke til!
 
Edit: jeg trodde jeg var i svangerskapsforumet...
Bare ignorer meg [emoji6]

Gratis med to i magen!
 
gratulerer med to i magen.
 
Hei! Vi venter også tvillinger i desember. Termin er 16.12 :)
Blir koselig å følge hverandre her inne.
 
Hei! Gratulerer så mye med to på vei :) Vi venter også tvillinger med termin 12.12. Kjekt med flere tvillinggravide i samme terminmåned :)
 
Back
Topp