Dobbel pris på ultralyd for tvillinger?

solidarisk

Glad i forumet
Assistert-jentene
Januarlykke 2019
Jeg hører forhåpentligvis til her, da vi så to bankende hjerter i uke 8 på gratis tul på Rikshospitalet i forbindelse med IVF..

Så tenkte jeg å bestille en i uke 12 sånn at vi kan fortelle alle slektninger i sommer som vi blir å møte :)

Men så ser jeg der jeg vurderer å bestille så koster det plutselig 2500 kr for tidlig ultralyd for tvillinger.. Er dette normalt?? Synes liksom 1400 kr er dyrt nok.

Bor i nærheten av Oslo, så vurderer å bestille meg en time der i stedet, bare lurer på praksisen.
 
Nei, vi har bare betalt vanlig pris :)
Gratulerer med tvillinger!! :D ❤ ❤ jeg har jo fulgt med på deg, bare ikke den siste tiden
 
Nei, vi har bare betalt vanlig pris :)
Gratulerer med tvillinger!! :D ❤ ❤ jeg har jo fulgt med på deg, bare ikke den siste tiden

Takk, er mye på engang :-D

Så bra! Da får vi bare velge et annet sted..

Greit at det blir dobbelt opp med to, men synes ikke ultralyd bør koste dobbelt.
 
Takk, er mye på engang :-D

Så bra! Da får vi bare velge et annet sted..

Greit at det blir dobbelt opp med to, men synes ikke ultralyd bør koste dobbelt.
Har vært på privat ul på to forskjellige plasser og har betalt vanlig pris :) 2500 er jo ran!
 
Har ikke hørt om at det er dobbel pris, bare at man skal si ifra om man vet det er tvillinger så de beregner mer tid
 
Har ikke hørt om at det er dobbel pris, bare at man skal si ifra om man vet det er tvillinger så de beregner mer tid

Ja, det er jo greit!

Nei, da er det bare denne klinikken som krever litt mye. :)

Skal til fastlegen nå på fredag, men er vel litt optimistisk å få han til å henvise meg.. Annet enn for nysgjerrighetens del.
 
Ja, det er jo greit!

Nei, da er det bare denne klinikken som krever litt mye. :)

Skal til fastlegen nå på fredag, men er vel litt optimistisk å få han til å henvise meg.. Annet enn for nysgjerrighetens del.

Du får tidlig ultralyd ved sykehuset når man venter tvillinger og vet det :) jeg fikk det hvertfall :)
 
Åh? skal høre med fastlegen på fredag. De sa ikke noe om det på riksen.

År fastlegen min så at det var to bankende hjerter, henviste hun meg til sykehuset for tidlig ultralyd for å se om det er eneggede, to eggende, en eller to morkaker osv :)
 
Back
Topp