Diverse feil med den nye forumappen

Enkefalos

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Aprillykke 2017
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Etter å ha brukt den nye appen en stund, er det en god del småfeil som irriterer som jeg håper dere kan se på.

Det kommer ikke opp at innlegg har flere enn 5 liker selv om den kan ha mange flere. Og når jeg trykker på "5 liker", får jeg bare opp fem stk som liker, selv om det i varslene mine kan stå at det er flere som har likt det.

Jeg får ikke alle varsler i oversikten over varsler. Det kan feks være noen som har quoted eller likt noe jeg har skrevet uten at det dukker opp i varsel-lista.

Jeg får ikke push-varsel på mobilen om alle nye hendelser. Jeg får en del opp, men langt ifra alle.

Noen ganger kan jeg gå inn på oversikten over varsler, og så kan den stå og jobbe en stund for så å si at jeg ikke har noen varsler (i det hele tatt, ikke bare nye). Må som regel åpne og lukke appen en gang eller to til før jeg får lista med varsler opp.

Og så er det den irriterende greia som jeg har sagt ifra om før - at så fort jeg poster i en ny tråd, får jeg automatisk varsel om nye svar i den tråden. Jeg vet jeg bare kan avfølge tråden i varsellista, men det er egentlig veldig unødvendig at det er sånn. Jeg har jo ingen interesse av å vite om et hvert svar i alle tråder jeg skriver i!

Som en hyppig bruker av denne appen, håper jeg dere kan se på disse problemene, for det hadde gjort det litt enklere hvis funksjonene faktisk hadde fungert som de skal :)

Jeg bruker forresten Androidversjonen av appen.
 
Og forresten. Varslene i nettleseren blir ikke oppdatert når jeg bruker appen. Jeg bruker ikke nettleseren så ofte, så der har jeg 1650 nye varsler nå.. Før ville feks en varsel om noe som var quoted, bli borte i nettleseren hvis jeg sjekket forumet i appen.
 
Kan du legge inn et ønske om å få varsler uten lyd? [emoji87] jeg skrur av varsler fordi jeg ikke kan skru av lyden alene
Mener pushvarsler altså
 
Kan du legge inn et ønske om å få varsler uten lyd? [emoji87] jeg skrur av varsler fordi jeg ikke kan skru av lyden alene
Mener pushvarsler altså
Kan du ikke selv velge varsellyd og velge "ingen tone" ? Under "Alert" ? Usikker på om alle mobiler har valg om ingen tone eller ikke. Men sjekk det ut.
Jeg sender uansett inn forslaget ditt :)
 
Back
Topp