Ditt største bomkjøp?

M

Moderator Eve

Guest
Hva er ditt største bomkjøp som du fortsatt husker? Er det flere?
Flere som er like god på meg på impulskjøp som kanskje ikke blir heeelt som tenkt?
 
Jeg tenker og tenker og tenker, men kommer faktisk ikke på noen.
 
Den barnevogna vi har er knapt brukt sååå... [emoji23]
 
Randoneeski sensommeren før jeg ble gravid. De står fortsatt ubrukt i boden..
 
Kanskje det er barnevogna. Har brukt den litt etter at baby ble større, men sto ubrukt de første månedene og vi bruker fortsatt bæresjal mest. Angrer på at jeg kjøpte ny til fullpris istedenfor brukt!
 
Hvilken barnevogn var dette? Dårlig kjøp fordi vogna var rævva, eller andre årsaker til at den blir lite brukt?
Vogna er helt ok den, er bare at jeg foretrekker bæresjal [emoji14]
Var dog en billig vogn da. Carena free. Vært verre om det var en vogn til ørti tusen...
 
Vogna er helt ok den, er bare at jeg foretrekker bæresjal [emoji14]
Var dog en billig vogn da. Carena free. Vært verre om det var en vogn til ørti tusen...

Nice to know. Skal snart kjøpe vogn ser du (duovogn), og er livredd for å gjøre et dårlig kjøp, siden de koster flesk :eek: Derfor jeg ville vite om det var en av de «vanlige» som det selges mye av.
 
Nice to know. Skal snart kjøpe vogn ser du (duovogn), og er livredd for å gjøre et dårlig kjøp, siden de koster flesk :eek: Derfor jeg ville vite om det var en av de «vanlige» som det selges mye av.
Vel. Er jo de ungene som hater vogn og, så kan jo bli bomkjøp sånn sett og [emoji85] Dessverre vet man jo aldri med dét da, om man handler før ungen kommer [emoji85]
Men du får vurdere hvilket behov du har (enkel å legge sammen eller ikke så viktig.. Hvilke type hjul.. Sånne ting), så går det som regel greit. Her er det som sagt bare pga vi liker bæresjal [emoji106]
Går jo an å kjøpe en relativt billig vogn brukt, så du får mer erfaring om hva du trenger osv, også kan du heller bytte den ut til en dyrere etterpå.
 
Stokkeseng... fikk bakoversveis når jeg så prisen på tilbehøret. Så sengen ble levert tilbake heldig vis ;)
 
Reiseseng

Aldri brukt til våre unger. Men én gjest har sovet i den en gsng....
 
Pulk :p Ingen av jentene mine vil sitte oppi der.. Tenkte det var ett lurt kjøp siden begge har likt godt å ligge/sitte i vogn, men neida.. Ikke noe stas å sitte i pulk gidt :p
 
Reiseseng vært brukt 2 ganger på 3 år. Den ene ble med på feire hvor det fantes barneseng og andre gang var på hotell hvor vi kunne bestilt reiseseng.
 
Sete til badebalja. Tar stort sett med ungen inn i dusjen.
 
Stokkeseng... fikk bakoversveis når jeg så prisen på tilbehøret. Så sengen ble levert tilbake heldig vis ;)
Samme her, men kjøpte brukt seng. Solgte den før vi flytta til hjembyen min, så denne ganga blir det ikeaseng med standardmål på laken :) mannen ergret seg grønn over prisene på stokketilbehøret han og.
 
Back
Topp