Dine første ord etter fødselen??

«Skal han ikke skrike»??
Var så redd for at noe skulle gå galt, så det var jeg mest opptatt av. Han skrek like etter at jeg spurte, og alt gikk fint :)
 
"endelig, nå er det over!"
Jeg var lykkelig over at svangerskapet var over.
 
Hei, lille venn. Så lik du er søsteren din!
 
Førstemann:
Herregud, jeg har født en alien [emoji87]

Andremann:
Unnskyld at du fikk vondt [emoji85]

Må bare slenge på at jeg ikke hadde noen form for bedøvelse eller smertelindring. Dette er ord som bare ramler ut av kjeften min [emoji55][emoji849][emoji28]
 
Vi fikk beskjed om gutt på ultralyd, men ut kom ei jente! Samboeren min utbrøt «det e jo ikkje gutt!» så det første jeg sa var «ka fan?» [emoji23]
Gledelig overrasket så klart [emoji4]
 
Vi fikk beskjed om gutt på ultralyd, men ut kom ei jente! Samboeren min utbrøt «det e jo ikkje gutt!» så det første jeg sa var «ka fan?» [emoji23]
Gledelig overrasket så klart [emoji4]

Hahaha, så morsomt :D
 
Vi fikk beskjed om gutt på ultralyd, men ut kom ei jente! Samboeren min utbrøt «det e jo ikkje gutt!» så det første jeg sa var «ka fan?» [emoji23]
Gledelig overrasket så klart [emoji4]

Haha, det må ha vært litt av en overraskelse, ja [emoji23] Jeg hadde garantert hatt samme reaksjon som deg [emoji12]
 
Var nok litt fjærn etter begge fødslene..Med minstemor [emoji85] nå vet jeg hvordan sauen har det [emoji85][emoji85][emoji85] første: jeg revna ikke [emoji23]
 
Hei vennen, hvorfor gråter du ikke mer? Er du kald?
 
"Ååå, han har jo hår"
De to andre guttene mine hadde så å si ikke hår...hehehe
 
«Få henne!». De brukte litt tid på å vikle henne ut av navlestrengen og sånn, og jeg ville gjerne ha henne opp til meg asap :)
 
«Det gikk fort! :)»
45 minutter fra 3cm åpning til hun var født. Rakk ikke epidural eller annen smertelindring og hylte i ekstrem smerte de 45 minuttene. Men sykt deilig å bli ferdig så fort da min første fødsel var veldig lang.
 
Back
Topp