Dine første ord etter fødselen??

Det absolutt første jeg spurte om var om det faktisk var ei jente og om de var helt sikker.
Nr to var til mannen min, jeg gav han klar beskjed om at nå var det på tide at han steriliserte seg.
 
Jeg tror du blir enebarn lille venn[emoji85] (mener ikke det lenger)
 
Jeg så på babyen også så jeg på samboer og sa: der er hun, jeg klarte det.
 
Usikker, men jeg husker at jeg sa ganske umiddelbart: "Han er ganske liten".
 
Ikke helt sikker men tror jeg sa "går det bra? “. Lille hadde svelget masse fostervann og gurglelydene var grusomme å høre på. :nailbiting:
 
Tror det var noe sånt som "jeg er ferdig!" og så noe om "har hun det bra?"
 
Last edited:
Gråt navnet til sambo, og så fikk jeg tvilling 1 på brystet og da sa jeg «Hei lille venn, jeg elsker deg».
Da tvilling 2 kom spurte jeg om han pustet og så gråt jeg mer lykketårer og sa hei til han også og at jeg elsket han og skulle passe på han :Heartred
 
Da jordmor målte åpning for siste gang sa hun at vannet hadde gått og at hun tok på hodet hans. Da spurte jeg om hun kjente hår :hilarious: Hvis ikke kunne nok det fort vært det første jeg sa :hilarious: Det første jeg sa var vel «hei på deg» og så spurte jeg jordmor når morkaken skulle ut. :)
 
Jeg husker ikke helt.. Men tror det var noe sånt som hei baby[emoji7]etter han ble kastet opp på brystet mitt
 
Her lo nesten jordmor og lege av meg..
Sønnen min ble tatt med akutt keisersnitt, de kom med han på oppvåkningen og det første jeg sa når jeg hørte han gråte var «neste gang blir det planlagt keisersnitt»...Da sa jordmoren «du sier hvertfall neste gang, der er jo bra» :smiley-bounce022
(Sa det siden den første fødselen endte med gullet mitt på nyfødtintensiven..)
Deretter lukket jeg opp øynene å sa «han har hår»

Men var ganske fin opplevelse, han hylgråt siden han ville ha mat men roet seg så fort jeg strakk ut hånden å strøk han på kinnet med fingen.
 
Back
Topp