Din kjære mann (samboer, kjæreste etc.)..!

Aqvalie

Child of the Universe
Hvor gammel er han?
Hvor stor er aldersforskjellen mellom dere?
Hvor lenge har dere vært sammen?

:sex:love7
 
Han er 26 , det er 6 mnd mellom oss (er født i samme årstall ) , vi har vært sammen i 6 år i september ( har hatt noen pauser i mellomtiden da )


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Han er 3,5 år eldre enn meg altså 25 år og vi har nå vært sammen i over 5 år:) ble gravid med første etter bare 10 mnd i lag


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Min mann er 40 år, 6 år eldre enn meg :) Har vært sammen i ca 8 år.
 
han er 31, er 4 år forskjell mellom oss. Har vært sammen litt over 2 år.
 
Vi er begge 28. Han har bursdag 3 mnd før meg. Vi har vært sammen i 4 år :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Det e 1år mellom oss:) Vi har kjent hverandre i 9år, men bare vært "offisielt" kjæresta i 6mnd:p
 
Han er 37 år, 7 år eldre enn meg. Vi har vært kjærester i 11 år! Vi giftet oss i år.
 
Snart 29. 3 år eldre enn meg. Vært sammen i 8,5 år og snart gift i 1 år


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Han er 30 år, to år eldre enn meg og vi har vært sammen halve livet mitt, altså i 14 år. <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oi, hm.....jeg er altså da 7 år eldre enn min samboer :eek::eek::oops: Han er 31 år. Vært kjærester i halvannet år og mer eller mindre samboere samme tiden:)
 
Glemte jo å skrive selv :p

Her er vi begge fylt 27 år. Han er 3 mnd eldre enn meg. Vi har vært sammen i 5 år, og hadde vært sammen i 2 år da jeg ble gravid med nr. 1 :)
 
Han er 27, 7 år eldre enn meg. Vi har vært samboere i 1 1/2 år, giftet oss for 2 uker siden.
 
Han er 41, jeg 39.
Har vært sammen i 17 år, og gift i 12
 
Vi er født i samme år, han er 31 og jeg 30. Vært sammen i 9 år og gift i 3,5 år :) Fikk vår første sønn ett år etter bryllupet!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Blir blir 26 i år, 2 år eldre enn meg. Vært sammen i 3,5 år og forlova i snart 1 år.

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app
 
Han er 25 i år. 1 år eldre enn meg. Har vert sammen i 8,5 år :))


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
 
Gifter oss august 2015:)


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
 
Back
Topp