Din kjære.

Møtte han da jeg ble med en klassekamerat (lillebroren hans) hjem for å lese til eksamen :rolleyes:
 
Møttes på et utested når jeg var 18. Vær der med jentene hver torsdag. Da var det studentkveld. Han gikk dit hver torsdag i flere mnd bare for å se meg. Tok han lang tid før han turte å snakke med meg hehe søtnos!
 
På et utested som studenter :)
 
På undomsklubben. Jeg var 14 og han var 18 med bil. Kjempe kult. Vi møtte hverandre ved mange tilfeldigheter gjennom årene. Og etter 6 år så ble vi sammen. Nå har vi vært sammen I 8.5 år, gift i 4 år og har to nydelige barn.
 
På dansing faktisk. :) var i samme omgangskrets lenge før vi først egentlig la merke til/ble kjent med hverandre. :p
 
På byen (les: fylla) med et felles vennepar :p Det jeg ikke visste da de inviterte ham med ut var at de hadde planlagt å spleise oss...
 
Hjemme på nach med han, jeg var edru og sjåfør til ei venninne :)
Vi har bodd i samme lille byen og hatt felles venner, men aldri vist om hverandre før da.
 
Vi møttes på jobb. Jeg jobbet deltid i resepsjonen på et hotell og han på kjøkkenet. Var sammen i 3,5 år før det ble slutt. Var fra hverandre i ca et år, før vi fant tilbake til hverandre igjen :) nå har vi vært sammen i 3 år, skal gifte oss og har en datter på 10mnd :)
 
I bhg der han jobbet, da jeg var med og hentet en venninnes barn.
Så på fest hos samme felles venninne noen mnd senere, men det var enda noen mnd etter det at vi ble sammen.
2 uker etter det flyttet vi sammen, og det er 3 1/2 år, et giftemål og et barn siden. :D
 
På en fest.
 
På togafest i fadderuka :)
 
Hjemme hos han :p Han bodde sammen med en kompis, vi hadde vært ute og ei venninne ble med denne kompisen hjem. Jeg dro derfor til han fordi venninna mi var der. Endte med at jeg sov over der :p Veldig tilfeldig, hadde møtt han flere ganger før uten at det var noe romantikk inni bildet.
 
Back
Topp