Din kjære.

SMD

Gift med forumet
Himmelbarn
Desemberlykke2017
Hvor/hvordan møtte du din kjære?

Jeg møtte min først på det store internettet, og første møte ansikt til ansikt var en biltur. :)
 
Vi møttes gjennom en gruppesamtale mellom meg, ei tidligere venninne og han. Møttes et par måneder senere og traff hverandre hver dag siden :)
 
  • Liker
Reactions: SMD
Vi møttes først over msn. En stor samtale med mange mennesker og en felles venn. Så begynte vi på samme videregående skole og ble sammen den høsten. Nå er vi gift og har ett barn, 13 år senere :)
 
  • Liker
Reactions: SMD
En kamerat av han og ei venninne av meg møttes over nettet. Da de skulle møtes hadde venninna mi med meg, og kameraten til samboeren min hadde med seg han!:) Vi begynte å snakke og ble kjærester litt etterpå. Venninna mi og kameraten til sambo ble det ikke noe av!:p
 
  • Liker
Reactions: SMD
Gjennom felles venninne :) han kjørte oss til og fra da vi var på vors/fest en gang. Så la han meg til på facebook noen mnd senere. gudene vet hvorfor, for det husker han ikke selv engang.. og vi hadde omtrent ikke snakket sammen den gangen han kjørte oss :p Men vi begynte å prate sammen via facebook, pratet sammen så og si daglig, og etter noen mnd inviterte han meg på middag hjemme hos han. Da var det litt over et år siden han hadde kjørt meg til/fra dette vors/fest!
 
  • Liker
Reactions: SMD
Er så kjekt å lese om hvordan folk møtes, er så mye tilfeldigheter. :Heartbigred
 
På fest, veldig tilfeldig at vi begge havnet der :p Jeg var edru og han hadde drukket litt, men satt hele kvelden og snakket sammen :)
 
Møtte han på tinder :D etter ett par uker med teksting så tok jeg motet til meg å ba han ut på date, ett par uker senere ble vi sammen :D
Vi har vært sammen i snart 2,5 år og har en datter på 15 mnd :)
 
  • Liker
Reactions: SMD
Første klasse:) var gode venner som barn, men vi begge flytta en del. Ble tilfeldigvis venner via facebook mange år senere og hvert sammen siden:)
 
  • Liker
Reactions: SMD
Første året på Videregående. Torde endelig å komme frem med hva jeg følte for ham i tredje året. Nu har vi to barn og snart vært gift i to år :p
 
  • Liker
Reactions: SMD
Snakket sammen i telefonen;) Jeg snakket med venninna mi og han tok fra henne telefonen og nektet å gi den tilbake før jeg sa ja til å bli med på kino:p
 
På fest hos ei felles perifer venninne. Bare tilfeldig at vi begge var der. :p
 
Gjennom felles venner:). Jeg bodde i Australia på de tider, var bare hjemme på sommer/juleferie. Var på samme nyttårsfest:). Ca 4.5 år senere ble vi sammen (en av oss var alltid i ett annet forhold frem til da), nå er vi gift og har 2 barn:).
 
Hjemme hos han da vi var studenter
 
Back
Topp