DIN favorittgodis på lørdagen?

>Spyro<

Jeg er bare meg jeg
Om jeg er i rette humøret liker jeg godt vaniljekesam med oppkutta jordbær, blåbær, banan, eple og bringebær. Snadder og friskt.

Er jeg i det mer usunne hjørnet blir det fort en liten skål med KIMS salt og pepper og gjerne litt kjøleskapskaldt pops.

Du da? :)
 
Sjokolade, sjokolade, oooog... ja, sjokolade. ;)
 
Haha ja. Da er de best altså. Suger på de så de blir flate og tygger restene.... Jeg er rar der altså.

Salt og pepper chipsen min slikker jeg av krydderet først også [emoji23]
Haha. Vi har alle våre greier [emoji14]
 
Hvilken sjokolade? Eller all sjokolade går liksom? [emoji56]

I hovedsak vanlig melkesjokolade. Savner toppris-melkesjokoladen da, men de fleste går ned. Ikke så fan av den med smil da, ble litt kvalm. Og fruktnøtt utgår, æsj med rosin. Firkløver syns jeg er sykt undervurdert, men jeg tåler ikke nøtter mer.

Er ganske glad i vingummi også da, så smågodt er fint av og til, eller en pose fra haribo. En sjelden gang får jeg sug på potetgull og dip, men jeg er definitivt sukkernarkis. Kan fint sitte rundt et bord med folk som spiser popcorn og sjokolade og ikke være fristet engang ;p
 
I hovedsak vanlig melkesjokolade. Savner toppris-melkesjokoladen da, men de fleste går ned. Ikke så fan av den med smil da, ble litt kvalm. Og fruktnøtt utgår, æsj med rosin. Firkløver syns jeg er sykt undervurdert, men jeg tåler ikke nøtter mer.

Er ganske glad i vingummi også da, så smågodt er fint av og til, eller en pose fra haribo. En sjelden gang får jeg sug på potetgull og dip, men jeg er definitivt sukkernarkis. Kan fint sitte rundt et bord med folk som spiser popcorn og sjokolade og ikke være fristet engang ;p
Liker også godt den vanlige melkesjokoladen [emoji7] Original er som regel best.

Men den med smørbukk inni er også god og sjokolade med mint [emoji23][emoji7] Mmmmm. Ble litt flere alikevel haha.

Ellers sjokolade med kjeks. Kvikk lunsj, pops, lunsj og sånne [emoji14]
 
Liker også godt den vanlige melkesjokoladen [emoji7] Original er som regel best.

Men den med smørbukk inni er også god og sjokolade med mint [emoji23][emoji7] Mmmmm. Ble litt flere alikevel haha.

Ellers sjokolade med kjeks. Kvikk lunsj, pops, lunsj og sånne [emoji14]

Glad i den med salt kvikk lunsj. For ikke å glemme smaaash! [emoji169] og kinder :)
Men mint utgår veeldig. Og alle former for frukt eller bær i sjokolade. Er ikke glad i mørk sjokolade heller, men litt vanlig kokesjokolade kan stagge det verste suget en hverdag, klarer bare en strimmel eller to da (vs 200 gram melkesjokolade på 15 min eller derom uten vansker).

Merkelig at jeg er overvektig da. [emoji848]
 
Freia melkesjokolade. Ingen over, ingen ved siden ;)
 
Haha ja. Da er de best altså. Suger på de så de blir flate og tygger restene.... Jeg er rar der altså.

Salt og pepper chipsen min slikker jeg av krydderet først også [emoji23]

Hahaha jeg å med ostepop! :p potetgull er jec ikke noe glad i
 
Pleier ikke kjøpe inn noe fast til lørdagen, men om jeg kjøper noe så blir det gjerne bamsemums og ostepopp :)

Ostepopp med kims guacamole er veldig godt!:)
 
Pleier ikke kjøpe inn noe fast til lørdagen, men om jeg kjøper noe så blir det gjerne bamsemums og ostepopp :)

Ostepopp med kims guacamole er veldig godt!:)
Dupper du ostepopen oppi guacamole? Aldri hørt om før må jeg innrømme :D
 
Back
Topp