Din favoritt barnevogn?

I

Ingenbruker

Guest
Hvem er din favoritt barnevogn?og hvorfor? Gjerne med bilde ;)
 
Stokke trialz lilla. Synes den er finner unik det jeg har hatt Før. Litt usikker på sportvognsdelen.
 
Jeg har ikke hatt den selv, men innbiller meg at bugaboo donkey ville vært en favoritt. Av de jeg har hatt/har er bugaboo bee 3 favoritten.
 
Vi har en emmaljunga mondial og en babyjogger city lite, og jeg liker begge to på forskjellige måter. Emmaljungaen er veldig komfortabel å trille med og veldig god og romslig for baby å ligge i. Den har god svikt, triller i alt slags terreng og er dessuten fin å se på - meeeeen den er vanvittig tung å dytte opp bakker, og tar utrolig mye plass i bilen og i gangen.

Babyjoggeren er jo helt genial, ta tak i et håndtak også vips er den slått sammen! Også veier den utrolig lite til å være så solid, den kan lastes med 25 kg. Vi har en av bagene man kan kjøpe til, så vi kan bruke den selvom vesla er for liten for sportsdelen ennå. Den er lekker og smal, og god å ligge i. Jeg liker måten man kan kjøpe forskjellige deler til den, og bygge den slik man vil, nesten. Den har doble svinghjul foran som kan låses.
Den er mer for bykjøring og sånt, enkel å ta ut og inn av bilen, men umulig å få opp trinnet til bussen :p og ikke noe å gå i skauen med.

Jeg føler at jeg har the best of both worlds, men er litt kjipt at ikke jeg kan få en god, liten, lett, men sterk vogn med svikt i og svingbare hjul foran, som ikke koster skjorta i én og samme vogn *trekke pusten* :)
 
Bumbleride Indie.

Funker "overalt", eller hvertfall der vi trenger at den funker; på kollektivtransport, kjøpesentre, i byen, i skogen og på stranda.

Er liten og lett, enkel å slå sammen, har stor UV-kalesje, lang sportsdel, bag det er lett å montere og egentlig alt annet vi føler at vi trenger.
 
Simo Kombi :)
 
Har hatt Emmaljunga Edge Duo og Scooter, synes begge er fantastiske vogner å trille. Stødig og behagelig, minuset er vekta på Edgen når man skal ha den i bilen og dytte opp bakker.
 
c870a8710a5fce85297f90acbe1a4735
 
c6966f87cf5f78b2e0835eb36d5a36d0


Cybex første er bilsete kombinert med barne sete. Den andre er bagen med samme understell enkel og genial i bruk når man har lært å bruke den;) veldig mange funksjoner;)

Denne var kjempefin :) er den stor og tung sammenlagt?
 
Denne var kjempefin :) er den stor og tung sammenlagt?
Den er enkel understellet tar lite plass i bilen. (baggen kan ikke legges i sammen) av og på med babyen er dø enkelt;) Elsker dette settet, det en del til men den vil vi ikke kjøpe før vi trenger den;) dete r den delen som er for å sitte i;)

Du kan få letter hjul også, vi tok de mer kraftige hjulene da vi går en del på ulempelig terreng;P
 
Bumbleride Indie.

Funker "overalt", eller hvertfall der vi trenger at den funker; på kollektivtransport, kjøpesentre, i byen, i skogen og på stranda.

Er liten og lett, enkel å slå sammen, har stor UV-kalesje, lang sportsdel, bag det er lett å montere og egentlig alt annet vi føler at vi trenger.

Må signere det her.

Vi har også en Bugaboo Cameleon viner kjempe glad i.
 
Back
Topp