DIN første date

T

Turid-Laila

Guest
Husker du den?

Kom på det nå når 12åringen kom hjem og sa hu skulle på date med kjæresten i morgen. Få blomster og på bakeriet for å spise [emoji169] Og i dag fikk hu sitt første ordentlige kyss også gitt. Glad hu føler hu kan dele alt med meg også [emoji847]

Min første date husker jeg ikke helt alder. 14 år tror jeg. Vi spiste på McDonald husker jeg i byen også gikk vi på kino og så Ringenes Herre. Den aller første av de. Jeg husker jeg var sur på de rett bak oss, for de satt og snakka høyt og mye i kinoen. Så jeg reiste meg opp og ba de holde kjeft eller dra seg ut. Noe min daværende kjæreste syns det var ordentlig flaut og ville helst ikke snakke med meg etterpå.... De holdt nå kjeft etterpå de bak. Så jeg var nå egentlig fornøyd med min bragd jeg gitt. Kjæresten ble bedre når kinoen var slutt da, men måtte påpeke mye hvor flaut det var gitt hele veien hjem [emoji15] Koselig date da [emoji23][emoji23]
 
Så koselig! Tror faktisk ikke jeg husker min første date. Ikke sånn "skikkelig" date, liksom. Rart, i grunn - for jeg har ikke vært på SÅ mange.. :p
 
Min første skikkelige date var faktisk med min samboer[emoji28] føler ikke det er så vanlig med dating her. Men han spurte meg på date før vi startet å «holde på». Da var vi på kino[emoji87][emoji28] noe jeg syns var veldig koselig og spennende.
 
Ja. Kom først på andre daten, men mente å huske at det må ha vært noe før den og så kom jeg på første. Felles venner inviterte med begge på kino (James bond), mest hans vennegjeng der jeg kjente ei. De visste vi likte hverandre og satte opp dette og passet på at vi satt ved siden av hverandre. Endte opp med å holde hender. Var ikke så mye annet som skjedde egentlig. Men på andre daten snakker vi mer (med felles vennepar) og på slutten før vi dro hjem kysset vi.
 
Jeg husker den veldig godt [emoji6]

Vi var på fotballkamp på stadion 16. mai, etterfulgt av noe junkfood og en buss vi ikke rakk med vilje [emoji23]
Var vel 16 eller noe [emoji6]

Første kjæresten jeg hadde var vel noen år tidligere, men vi var aldri alene på date.
 
Gode minner! Første daten var ballet i niende klasse på ungdomsskolen. Hadde lang kjole og fått oppsatt hår hos frisøren. Daten dukket opp med langstilket rose og spanderte drosje til ballet. Tror jeg har kvittet meg med rosen nå, men jeg hadde den liggende i hvert fall ti år etter :hilarious:
 
Min første skikkelige date troor jeg var på kino, sammen med samboeren min :) Husker ikke så mye, annet at det var "nattkino". Det var i 2006 :p
 
Husker den godt. Så "kjærlighet ved første hikk" Grusom film. Tror det må ha vært i 1999.
 
Min ordentlige første date var da jeg var 16 hehe, gikk tur langs vannet og endte opp på en nudiststrand.... drit flaut!
 
Jepp, vi var på kino. Vi så Don´t Say a Word og var vel begge rundt 15 år. Var sammen i tre år etter det, så sånn sett en vellykket date :)
 
Var på date på MCDonalds med en jeg likte når jeg var 18 :happy:
 
Back
Topp