Det største ønske

Heia egget :D:D Hvor bestiller du forresten eltester fra? :)
 
Heia egget! :D Snart inne i de spennende dagene igjen da. :)
 
PP23 - CD15

Nye tester i dag, og både strimmel og monitor testen er enda sterkere enn i går. Og jeg hadde bare holdt meg i 2,5 timer før testing. Kjenner endel ekstra i den høyre eggstokken, men litt i den andre også. Skulle tempe tidlig i dag, men sovnet fra det så tempet 1,5 timer for sent. Frustrerende når det har kommet til de viktige dagene, for å få konstantert når EL er. Tempen gikk litt opp i dag. Så blir spennende å se når FF sier jeg har EL.
Har ikke hatt noe særlig av det EL slimet denne pp. Sikkert fordi jeg har tatt solvipect. Tror jeg hadde litt i går, men ellers er det veldig vannete.


0A379FF3-685D-4E03-A879-23856F0AA6F6.jpeg
9037201B-DAC2-4269-9AE4-2C32F2A4E681.jpeg
4CD3DB7C-D8EE-432F-870A-1A443F642525.jpeg
 
PP23 - CD16

Jeg som håpte at tempen skulle gå opp i dag og at EL var i går, men det gjorde den ikke.... Den gikk ned :sour: Følte meg kald i dag. Men er det for mye å ønske at tempen i går som jeg tok for sent egentlig skulle vært veldig lav??? :laughing021 Stresset litt når jeg ikke fant tempmåleren med en gang jeg våknet i går.
Blir spennende å se hva testene sier i dag. Monitoren vet jeg jeg vil si høy samme hvor sterk testen er.
Var sikker på at EL kom i går ettermiddag/kveld. Kjente på et ubehag på høyre eggstokk som gikk i bølgedaler, men ble sterkere utover kvelden. Jeg bruker ikke ha sånne sterke ubehag, det bruker kanskje være noen ilinger trykk, men ikke hver gang. Kjentes nesten ut som om at eggstokken vokste seg kjempestor, før den sent på kvelden ble helt rolig, som om alt var over og egget hadde sluppet.
 
Mulig du bare kjente siste del av voksingen til egget, og at det slipper i dag? Prøvd å regne om tempen i går? F.eks. legg det inn i adjusteren her og se. Det kan være den skal være noe lavere, men antageligvis ikke så veldig. Håper på temphopp i morgen!
 
Mulig du bare kjente siste del av voksingen til egget, og at det slipper i dag? Prøvd å regne om tempen i går? F.eks. legg det inn i adjusteren her og se. Det kan være den skal være noe lavere, men antageligvis ikke så veldig. Håper på temphopp i morgen!
Takk for link. Den skulle vært "en del" lavere faktisk. Istedenfor 36.56 så skulle den vært i følge den adjusteren vært på 36.40.
Så håper temphoppet kommer i morgen nå.
Kanskje det var mange egg som gjorde seg klar denne gangen derfor jeg kjente det så sterkt :p :hilarious:
 
Testene var positive i dag også, ikke like sterk som i går, men fremdeles ganske så sterk. Til og med monitor testen var sterk. I dag var siste dag med monitor testinga, men tar en strimmeltest i morgen så jeg er sikker på at den er på vei ned. Og så håper jeg på et temphopp i morgen :)
Kjenner litt ubehag og ilinger i dag på begge sidene.

Dagens tester
Bildet av strimmeltesten litt etter tiden

E2ADD89F-36B8-4C80-A3D5-0367FE178D49.jpeg



FF uten temp.justeringen

0579EC05-9D17-48DC-A957-241A1EA79C04.jpeg


FF med temp.justeringen. Ser litt bedre ut ;)

47B9EFC7-58FE-4B0A-8DC2-FCD433752686.jpeg
 
Satser på EL nå og bare venting på testetid.
 
Satser stort på det. Håper dpo dagene går fort til første test ryker :)
Du venter til 10 dpo som vanlig?




hjelp - da vet en at en har hengt her for lenge (begge to) når jeg "vet" det....
 
Du venter til 10 dpo som vanlig?




hjelp - da vet en at en har hengt her for lenge (begge to) når jeg "vet" det....
Jepp, 10 dpo er grensa jeg har satt meg. Men kommer det symptomer før det så kan det jo hende at jeg viker bort fra grensa mi altså ;)
 
Testene var positive i dag også, ikke like sterk som i går, men fremdeles ganske så sterk. Til og med monitor testen var sterk. I dag var siste dag med monitor testinga, men tar en strimmeltest i morgen så jeg er sikker på at den er på vei ned. Og så håper jeg på et temphopp i morgen :)
Kjenner litt ubehag og ilinger i dag på begge sidene.

Dagens tester
Bildet av strimmeltesten litt etter tiden

Vis vedlegget 237049


FF uten temp.justeringen

Vis vedlegget 237050

FF med temp.justeringen. Ser litt bedre ut ;)

Vis vedlegget 237051

Adjusted temp? Hvordan gjør du det?
 
Back
Topp