Det største ønske

Den tanta altså... Ho burde vite når ho skal holde seg unna [emoji19] Spis deg mer kvalm og unn deg alt du ønsker deg [emoji173] Håper du kommer inn i april [emoji170][emoji173]
Hun skjønner virkelig ikke at hun ikke er velkommen her altså... :D Nå har jeg spist meg kvalm og uvel på alt som er :p Og får nå roe ned og gjøre meg klar for en ny prøverunde og inn i april :)
 
PP19 (pp3 etter tidlig SA) - CD3

Håper virkelig TR snart pakker sammen tingene sine og drar. Allerede litt mindre heldigvis.
Men krampene er der. Bruker å kjenne krampene i livmoren (selvfølgelig), men denne gangen har det vært veldig mye rundt eggstokkene. Rare kramper som kjennes litt annerledes ut enn til vanlig når jeg har TR. Er øm og oppblåst. TR har også vært lenger på besøk enn vanlig. Og tenker at det sikkert ble litt annerledes siden jeg ble gravid i mai. Blir litt syklus tull.
Ser frem til at TR drar og når det nærmer seg EL :) Er fremdeles 12-13 dager til EL, og føler det er sååå lenge til :p Får holde meg opptatt så går vel tiden fort håper jeg :)

I dag er det nok en dag med nydelig sommervær. Benytte den til å sole meg, og kanskje pusse på resten av en skuveseng til et fremtidig nurk :) Får se hva jeg orker i varmen :p Nesten 23 grader i skyggen bak huset, og i sted var det 28 grader i skyggen på den ene siden av huset. Så det er Syden varme her :)
 
Så deilig med skikkelig sommervær da. Kan ikke påstå det er det her, men hadde igår ihvertfall.
Krysser fingrene for at dette er måneden.
Får vi se på senga når du er ferdig?
 
PP19 (pp3 etter tidlig SA) - CD3

Håper virkelig TR snart pakker sammen tingene sine og drar. Allerede litt mindre heldigvis.
Men krampene er der. Bruker å kjenne krampene i livmoren (selvfølgelig), men denne gangen har det vært veldig mye rundt eggstokkene. Rare kramper som kjennes litt annerledes ut enn til vanlig når jeg har TR. Er øm og oppblåst. TR har også vært lenger på besøk enn vanlig. Og tenker at det sikkert ble litt annerledes siden jeg ble gravid i mai. Blir litt syklus tull.
Ser frem til at TR drar og når det nærmer seg EL :) Er fremdeles 12-13 dager til EL, og føler det er sååå lenge til :p Får holde meg opptatt så går vel tiden fort håper jeg :)

I dag er det nok en dag med nydelig sommervær. Benytte den til å sole meg, og kanskje pusse på resten av en skuveseng til et fremtidig nurk :) Får se hva jeg orker i varmen :p Nesten 23 grader i skyggen bak huset, og i sted var det 28 grader i skyggen på den ene siden av huset. Så det er Syden varme her :)
Koselig med skuvseng, og gøy å holde på med litt sånt småplukk. Ser vi er nesten helt like i syklusen denne mnd, så blir spennende å følge med :) her har jeg ingen problemer med å holde meg opptatt, maling, flytting og rydding tar masse tid.
 
Så deilig med skikkelig sommervær da. Kan ikke påstå det er det her, men hadde igår ihvertfall.
Krysser fingrene for at dette er måneden.
Får vi se på senga når du er ferdig?
Veldig deilig :) Langtidsvarselet sier flott vær neste uke også, så får bare nyte det når det er her. Håper dere får litt mer finvær :)
Det ble ikke noe pussing i dag, får gjøre det neste uke :) Når den er ferdig så skal jeg legge ut bilde :) Først pussing og så maling.
 
Koselig med skuvseng, og gøy å holde på med litt sånt småplukk. Ser vi er nesten helt like i syklusen denne mnd, så blir spennende å følge med :) her har jeg ingen problemer med å holde meg opptatt, maling, flytting og rydding tar masse tid.
Greit å ha litt småprosjekt på gang :) Går tiden litt fortere.
Ja vi ligger veldig likt denne mnd :) Håper vi begge flytter inn i terminforum snart :)
Lykke til med flytting og alt det andre :) blir veldig kjekt når man er ferdig.
 
Kom plutselig til å tenke på i kveld at hvis spiren hadde holdt seg inne i magen min, så hadde jeg vært 13 uker på vei i dag. Isteden sitter jeg her med TR på besøk. Og i gang med min 3. pp etter at jeg mistet. Frustrerende, trist og lei. Håper en ny spire snart tar bolig ❤️

Hadde et lite besøk av svigermor tidligere i uka, mannen skulle hjelpe henne med noe. Jeg var dårlig så snakket ikke med henne. Men jeg holder på å pusse opp en skuveseng og den står på verandaen. Hun så senga og spurte mannen om den. Han ville jo ikke lyve men heller ikke si at det er til et fremtidig knøtt, så han måtte "ro" litt. Hun vet ikke at vi er prøvere.
 
Last edited:
Veldig deilig :) Langtidsvarselet sier flott vær neste uke også, så får bare nyte det når det er her. Håper dere får litt mer finvær :)
Det ble ikke noe pussing i dag, får gjøre det neste uke :) Når den er ferdig så skal jeg legge ut bilde :) Først pussing og så maling.
Gleder meg til å se. Koselig å pusle med sånne ting.
 
Greit å ha litt småprosjekt på gang :) Går tiden litt fortere.
Ja vi ligger veldig likt denne mnd :) Håper vi begge flytter inn i terminforum snart :)
Lykke til med flytting og alt det andre :) blir veldig kjekt når man er ferdig.
Ja, er godt det. Jeg hadde en del småprosjekter utenom strikkinga forrige gang, blant annet sydde jeg skinntrekk til håndtakene til vogna, og holdt på med en uro. Ble ikke ferdig, men plukker det nok frem igjen etter flyttinga. Frem til det har jeg nok av "småplukk" å holde på med ;) April it is!
 
PP19 (pp3 etter tidlig SA) - CD6

På lørdag dro endelig tanta, og godt var det :) Håper jeg ikke ser henne på en laaang stund nå ;) Det begynner å nærme seg tiden jeg skal begynne å teste etter EL. I morgen blir det første dag med monitor. Blir spennende å se om den kommer på Max denne måneden også.
Denne pp blir det litt salvie te, lakriste og så har jeg kjøpt silicea (som jeg begynte på i går) nå før EL. Alle gode ting er 19, er det ikke det man sier :hilarious:

Etter at vi var hos gyn i begynnelsen av denne måneden og fikk han til å skrive et brev til St.Olav for å få en samtale der oppe, så har vi endelig fått vite litt mer :) St.Olav mottok brevet 20.juli, og de har allerede sendt svar til lokalsykehuset om hva vi nå skal gjøre. Vi har ikke mottatt noe brev men mannen ringte oppover i dag for å spørre om de hadde mottatt brevet fra gyn. Siden lokalsykehuset visst nok har sommerstengt på gyn.avd, så må vi ringe sykehuset i nabobyen for å vite noe mer. Det vi har fått vite er at vi skal få komme inn til samtale på St.Olav, men først må vi ta noen blodprøver :) Så ting begynner å skje :happy: De visste ikke hvor lang venteliste det evt er til samtale, men vi er et skritt nærmere :)

I dag har vi hatt nydelig vær, og nå sent på ettermiddagen er det 20 grader ute. Har dessverre ikke tørt å være ute fordi de siste par dagene har jeg hatt skikkelig allergi. Klødd og nyst masse. Håper det snart blir bedre :) Meldt finvær denne uka så håper det holder seg så jeg får kommet meg ut litt :)
 
Så bra at henvisningen har kommet frem og dere er et skritt videre. krysser fingrene!
 
Hvordan går det med deg?fått kost deg i finværet (hvis dere enda har det?)? :Heartred
 
Hvordan går det med deg?fått kost deg i finværet (hvis dere enda har det?)? :Heartred
Går bare bra med meg. Utenom at det er frustrerende å ikke blitt gravid enda :p Snart EL og da går håpet opp :D
Har hatt noen fine dager med sol og varmt vær. Fått solt meg litt :) Noen dager har det vært så varmt at man skulle trodd man var i syden, og det er så deilig :)
Hvordan går det med deg da?
 
Går bare bra med meg. Utenom at det er frustrerende å ikke blitt gravid enda :p Snart EL og da går håpet opp :D
Har hatt noen fine dager med sol og varmt vær. Fått solt meg litt :) Noen dager har det vært så varmt at man skulle trodd man var i syden, og det er så deilig :)
Hvordan går det med deg da?
Hvilken cd er du på nå?denne gangen er det nok gullegget som slipper :D
Deilig med fint vær :D her idag har det pøsregnet og tordnet/lynt noe ille, uff!! Skikkelig innevær... Men jeg gikk på besøk til kusinen min med frøkna, bare for å se noen andre vegger :p

Ellers går det tålig greit :) evig trøtt da jeg sover skikkelig dårlig på natt, tar meg alltid en lur når frøkna sover :) men skal ikke klage, så heldig som jeg er som er blitt gravid :Heartred
 
Hvilken cd er du på nå?denne gangen er det nok gullegget som slipper :D
Deilig med fint vær :D her idag har det pøsregnet og tordnet/lynt noe ille, uff!! Skikkelig innevær... Men jeg gikk på besøk til kusinen min med frøkna, bare for å se noen andre vegger :p

Ellers går det tålig greit :) evig trøtt da jeg sover skikkelig dårlig på natt, tar meg alltid en lur når frøkna sover :) men skal ikke klage, så heldig som jeg er som er blitt gravid :Heartred
Er på CD12 i dag, så ons/tors er EL, satser jeg på :) Ja håper gullegget slipper denne pp, på tide altså ;)
Veldig deilig med fint vær. I dag har det vært overskyet men varmt. Sola begynner å komme frem nå da. Så kjedelig med sånt surt vær, men kjekt å benytte anl til å besøke noen andre når man ikke kan være ute :) Vi hadde skikkelig regn på fredagskvelden.

Kan skjønne det tar på å være gravid, også samtidige med at du har ei lita frøken som trenger oppmerksomhet :) Det er lov å klage selv om man er så heldig å være gravid. Vet jeg tenker nå at "blir jeg bare gravid så skal jeg ta i mot alle symptomer med glede og ikke klage", men i realiteten så blir det klaging når man er kvalm, lite søvn, ingen energi, bekkenløsning... samme hvor mye man ønsker å være gravid :)
 
Så bra at det snart er tid for EL og at den kjedelige delen av syklusen snart er overstått :) Jeg krysser alt jeg har for at det er din tur nå!
 
Så bra at det snart er tid for EL og at den kjedelige delen av syklusen snart er overstått :) Jeg krysser alt jeg har for at det er din tur nå!
Takk :)
Ja endelig er denne delen av syklusen snart over. Når jeg var på CD 1 så kjente jeg at det var leeenge til EL :p men nå er den rett rundt hjørnet :)
 
Back
Topp