Det største ønske

PP19 (pp3 etter tidlig SA) - CD1

Da fikk jeg endelig svar, TR banket på. Kjente at murringene ble sterkere og gikk over til sterke kramper. Så da er det å forberede seg på ny pp, og april baby ;)
Nå skal jeg kose meg med resten av snopet mannen kjøpte inn i går, i tilfelle jeg fikk TR på besøk. Han hadde gjemt det og ikke sagt at han hadde kjøpt noe før jeg på kvelden sa at jeg var så godtesyk :p så da hentet han det frem ;) Og så blir det å drikke pepsi max og spise masse lakrisis :D Må ha noe å kose meg med når det ikke gikk rett vei :happy:
 
Av en eller annen grunn fikk jeg ikke lenger varsel om at det skjedde noe i dagboka di.
Men nå er jeg tilbake.

Så dumt med ny syklus. Håper hver måned at det er deres tur.
Veldig dumt men håper neste måned går rett vei :) :Heartred
 
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ kos deg masse med snop og brus[emoji173]️
Kjipt med tr igjen :( :( :(
Klem
 
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ kos deg masse med snop og brus[emoji173]️
Kjipt med tr igjen :( :( :(
Klem
Veldig kjipt :(
Har nå kost meg altfor mye med snop og is, at jeg er mer kvalm og stappmett :p
:Heartred
 
Ja si det... Ingen TR enda, men kjennes som hun kanskje er på vei.
Negativ strimmeltest i dag, og monitortesten var tilnærmet negativ (kunne bare se en antydning). Så da får vi prøve på en aprilbaby da :)
Håper på marsbaby, men hvis ikke kan vi joine hverandre i aprilgruppa! Håper jeg da :). Edit: og der leste jeg neste innlegg...april it is!!
 
:(

Denne mnd SKAL den sitte - og april må være den fineste måneden å få barn, tror jeg :)
Ja den har ikke noe valg. Må ta en alvorsprat med denne kroppen, at den har med å høre etter :hilarious: April høres ut som en fin måned, ikke for varmt og ikke for kaldt :)
 
Håper på marsbaby, men hvis ikke kan vi joine hverandre i aprilgruppa! Håper jeg da :). Edit: og der leste jeg neste innlegg...april it is!!
Avtale :) Ses i april ;)
Hadde to pp hvor jeg kunne ende i mars, men denne gangen blir det april :)
 
Veldig kjedelig. :sorry: Men får satse på du får hoppe inn i april-gruppa!
 
Såå kjedelig når TR dukker opp. Det gjorde den her også for noen dager siden. Satser på vi ender opp i april-forumet! [emoji1360]
 
Den tanta altså... Ho burde vite når ho skal holde seg unna [emoji19] Spis deg mer kvalm og unn deg alt du ønsker deg [emoji173] Håper du kommer inn i april [emoji170][emoji173]
 
Såå kjedelig når TR dukker opp. Det gjorde den her også for noen dager siden. Satser på vi ender opp i april-forumet! [emoji1360]
Så kjedelig da... April forumet er målet ;)
 
Back
Topp