Det største ønske

Syns jeg ser noe svakt på den tatt kl 7
emoji4.png
spennende!!
Tror jeg ser noe på den fra kl 7:D
Ser en svak aning, men skulle jo ønske den skulle vært litt sterkere. Kjenner svake murringer i dag så får bare vente å se hva som skjer i morgen :)
 
syns jeg ser noe på monitoren :) Krysser fingrene for at det er noe der :Heartred
 
PP18 - CD30 - 13DPO - IKM

Ingen TR enda, men kjenner på meg at den er på vei. Håper jo i det lengste at den ikke kommer da. Fikk en dropp i temp i dag også, så tror ikke det gikk denne pp heller. Så mye tror jeg at det ikke går rett vei denne pp at jeg laget en ny IKM tråd :p
Har planen klar hvis TR dukker opp, drikke masse Pepsi max og spise masse lakrisis :laughing001

Så på monitortesten i går kveld, og syns den var fin blå strek på den. Man skal jo ikke se på de testene så lenge etterpå men vanskelig når de ligger der og ønsket om å være gravid er så stort. Har ikke tatt noen tester i dag. Tenkte å se an dagen. Kommer ikke TR på besøk i dag så blir det test i morgen. Kjenner jeg gruer meg til hver gang jeg skal på do, for å få håpet knust.

Symptomer:
Murringer
Kvalm
Litt rar smak i munnen
I går kveld (og kanskje i dag) har jeg kjent ilinger i lysken og ned i låret
Kjent ilinger og trykk

Blir spennende å se hva dagen bringer.


IMG_6330.jpg
 
Last edited:
PP18 - CD30 - 13DPO - IKM

Ingen TR enda, men kjenner på meg at den er på vei. Håper jo i det lengste at den ikke kommer da. Fikk en dropp i temp i dag også, så tror ikke det gikk denne pp heller. Så mye tror jeg at det ikke går rett vei denne pp at jeg laget en ny IKM tråd [emoji14]
Har planen klar hvis TR dukker opp, drikke masse Pepsi max og spise masse lakrisis :laughing001

Så på monitortesten i går kveld, og syns den var fin blå strek på den. Man skal jo ikke se på de testene så lenge etterpå men vanskelig når de ligger der og ønsket om å være gravid er så stort. Har ikke tatt noen tester i dag. Tenkte å se an dagen. Kommer ikke TR på besøk i dag så blir det test i morgen. Kjenner jeg gruer meg til hver gang jeg skal på do, for å få håpet knust.

Symptomer:
Murringer
Kvalm
Litt rar smak i munnen
I går kveld (og kanskje i dag) har jeg kjent ilinger i lysken og ned i låret
Kjent ilinger og trykk

Blir spennende å se hva dagen bringer.


Vis vedlegget 229432
Dumme tanta altså!! Hun har å skjønne at hun ikke er ønsket..
 
Æsj, hun tanta altså..! :sour: Håper hun holder seg unna
 
Ja si det... Ingen TR enda, men kjennes som hun kanskje er på vei.
Negativ strimmeltest i dag, og monitortesten var tilnærmet negativ (kunne bare se en antydning). Så da får vi prøve på en aprilbaby da :)
Ååå! Men det er fortsatt ett lite håp når tr ikke har dukket opp!
 
PP18 - CD31 - 14DPO - IKM+1

Tror jeg aldri har hatt en så lang syklus før, hvis så er det mange mange år siden sist.
Har nå i tre dager hatt på følelsen at TR er på vei, selv om den er sterkere i dag. Hatt litt svake murringer av og på siden mandag, med mye trykk/ilinger rundt eggstokkene også ned i lysken. I dag har jeg litt trykk rundt eggstokkene, men føler meg litt øm rundt livmor og eggstokkene. Murringene er litt sterkere i dag. Var på do litt tidligere og det kom småe prikker med brunt blod, veldig lite, på papiret. Ingenting siden. Frustrerende å gå å vente, når syklusen bruker å være så stabil. Denne gangen visste jeg den kom til å være to dager lenger pga senere EL. Men nå er jeg en/to over det.
Tok nye tester i dag. Negativ strimmeltest. Monitortesten var veldig veldig svak. Har jo variert veldig på de testene jeg har tatt, men ingen som tydelig sier jeg er gravid. Kanskje jeg har hatt en kjemisk??
Får bare vente utover dagen å se hva som skjer.
 
PP18 - CD31 - 14DPO - IKM+1

Tror jeg aldri har hatt en så lang syklus før, hvis så er det mange mange år siden sist.
Har nå i tre dager hatt på følelsen at TR er på vei, selv om den er sterkere i dag. Hatt litt svake murringer av og på siden mandag, med mye trykk/ilinger rundt eggstokkene også ned i lysken. I dag har jeg litt trykk rundt eggstokkene, men føler meg litt øm rundt livmor og eggstokkene. Murringene er litt sterkere i dag. Var på do litt tidligere og det kom småe prikker med brunt blod, veldig lite, på papiret. Ingenting siden. Frustrerende å gå å vente, når syklusen bruker å være så stabil. Denne gangen visste jeg den kom til å være to dager lenger pga senere EL. Men nå er jeg en/to over det.
Tok nye tester i dag. Negativ strimmeltest. Monitortesten var veldig veldig svak. Har jo variert veldig på de testene jeg har tatt, men ingen som tydelig sier jeg er gravid. Kanskje jeg har hatt en kjemisk??
Får bare vente utover dagen å se hva som skjer.
Forstår godt at det er frustrerende å gå sånn å vente! Når man er kommer så langt vil man jo bare få vite enten eller. Sender en klem:Heartred
 
Av en eller annen grunn fikk jeg ikke lenger varsel om at det skjedde noe i dagboka di.
Men nå er jeg tilbake.

Så dumt med ny syklus. Håper hver måned at det er deres tur.
 
Back
Topp