Det største ønske

PP31 - CD7

Da har jeg startet tempinga, helt normal som den bruker å være på denne tiden. Skulle begynne å teste med monitoren i går, men ikke mulig siden jeg måtte så ofte på do. Denne tedrikkingen får virkelig nyrene og blæra til å jobbe :p Så i dag begynner jeg med monitortestinga. Selvfølgelig kommer den til å si lav :) Blir spennende å se når EL kommer denne pp. Alt mellom dag 14 og 17.
Når jeg var til vannskyllingen så så hun 4 egg på den ene siden og 5-6 på den andre, og de lå klar :) Håper et av de er gullegget ❤️ Det jeg ikke visste var at de eggene vi så har modnet i tre måneder. Trodde de startet på modningen når TR kom jeg.
Hvilepulsen min har også stupt siden tanta kom. Vel den hoppet opp den dagen jeg fikk vannskylling (cd2) men stupte etter det.

6761A8EB-9248-4850-9E4B-741E01E6B81D.jpeg


F5458895-D4FA-4A00-8EAC-DD7CB3F2BF24.jpeg
 
Det tar tre mnd å modne både egg og sæd ja :)
 
Hadde hørt det om sæden men ikke eggene. Man lærer alltid noe nytt :)
Hehe, ja man gjør det :woot: tenker tilbake til hvor lite jeg visste da jeg sluttet på prevensjon, jeg hadde jo ikke peiling på eggløsning engang
 
Hehe, ja man gjør det :woot: tenker tilbake til hvor lite jeg visste da jeg sluttet på prevensjon, jeg hadde jo ikke peiling på eggløsning engang

Det tenker jeg ofte på og. Hvor lite man veit i starten, og så etter en stund sitter man med veldig mye kunnskap. Skulle jo egentlig ønske man slapp å lære seg alt, og at det heller hadde klaffet fort og enkelt. Men sånn er det ikke alltid :)
 
Hehe, ja man gjør det :woot: tenker tilbake til hvor lite jeg visste da jeg sluttet på prevensjon, jeg hadde jo ikke peiling på eggløsning engang
Jeg hadde heller ikke noe peiling :)
 
PP31 - CD10

Fikk ikke testet med monitoren i går. Var hos kiropraktoren og så ukeshandling så rakk ikke hjem tidsnok. Fikk testet i dag og monitoren sa fortsatt lav. Hadde jo håpt den skulle si høy da, men det kommer nok snart :)
Fikk hentet ut en ny pakke med Crinone i går så er jeg klar for dpo land. Ananas kjøper jeg når det nærmer seg.

D9544CC6-8467-4417-AEA9-26CF7CC7F406.jpeg


8DF9BFA4-D067-4425-B3CA-B151EEB8E00E.jpeg
 
PP31 - CD10

Fikk ikke testet med monitoren i går. Var hos kiropraktoren og så ukeshandling så rakk ikke hjem tidsnok. Fikk testet i dag og monitoren sa fortsatt lav. Hadde jo håpt den skulle si høy da, men det kommer nok snart :)
Fikk hentet ut en ny pakke med Crinone i går så er jeg klar for dpo land. Ananas kjøper jeg når det nærmer seg.

Vis vedlegget 263712

Vis vedlegget 263713
Når er det du spiser ananasen egentlig?
 
Når er det du spiser ananasen egentlig?
Man spiser den fra 1-5dpo. Deler en hel ananas i fem skiver/deler og spiser en del hver dag, viktig å spise kjernen der bromelain er mest.
 
Satser på at monitoren viser lav fordi kroppen trenger litt ekstra tid til å produsere et skikkelig gullegg! :D
 
Håper på gullegg
 
PP31 - CD11

Fremdeles lav på monitoren men ser at strek nr to begnner å bli litt sterkere, og strimmeltesten også, så da begynner det å skje noe :) Kanskje den blir høy i morgen, eller blir det en ny runde som går rett fra lav til høy? Kjente litt sånn mageknip på en måte ved høyre eggstokk, lurer på om den jobber hardt med å gjøre seg klar :D

2AA7EA5E-DD2F-4265-9B13-25B2F1CCF70F.jpeg


A903CA91-8729-408D-A71B-BB4CE2A29F4C.jpeg


B620A0E1-069A-4560-B89A-ED1410EF7E97.jpeg
 
Satser på at monitoren viser lav fordi kroppen trenger litt ekstra tid til å produsere et skikkelig gullegg! :D
Satser på det :) Helt i orden denne pp at EL kommer til normal tid så jeg vet hvor lang syklusen blir. Ikke det at TR skal komme da for denne gangen skal jeg bli gravid :D
 
PP31 - CD12

Fremdeles lav på monitoren men ser at streken begynner å bli sterkere. Kanskje den hopper over høy denne gangen også? Både denne pp og forrige skulle jeg begynne å teste på cd6 men så begynte jeg ikke før cd7. Strimmeltesten begynner å bli sterkere ser jeg, så det nærmer seg, tar bare litt tid denne gangen og det er helt greit :) EL slimet har ikke fått startet skikkelig enda, men syns det er på tide nå altså.
Har drukket salvie te nesten hver dag, og lakris te. Frister egentlig ikke så mye med te nå på sommeren men hva gjør man ikke for en spire :D Q10 og silicea er også inntatt hver dag. Skal få mannen til å kjøpe ananas på mandag så har jeg det klart til etter EL.

A02AD529-7042-4AA8-BF72-8193AC193B4E.jpeg



Syns streken vises litt bedre ut i virkeligheten, så det er økning.
2178742F-C08A-439F-A21B-0F1BDBBBCB93.jpeg


378EDBAC-24E9-41B6-A4E0-21A50636B54C.jpeg
 
Back
Topp