Det største ønske

Kan tenke meg at det var litt av et sjokk ja når babyen plutselig snur seg så mye. Må være en herlig følelse å kjenne et lite nurk som sparker :Heartred
30 må være lykketallet ja :) Skal ta en skikkelig prat med kroppen denne pp at den må skjerpe seg :D
Håper det funker!

Ja, det er herlig. Håper virkelig du snart får oppleve det!
 
Håper det funker!

Ja, det er herlig. Håper virkelig du snart får oppleve det!
Hadde vært helt fantastisk om det hadde blitt min tur til å få oppleve det nå ❤️ Blir spennende denne pp altså :)
 
Hadde vært helt fantastisk om det hadde blitt min tur til å få oppleve det nå [emoji173]️ Blir spennende denne pp altså :)

Heier på dere!! [emoji173]️
 
Håper dette er måneden!
 
PP30 - CD6

I dag skulle jeg begynne å teste med monitoren. Men mens jeg ventet på at jeg skulle teste, så gikk jeg ut sammen med mannen for å rydde litt på verandaen. Har hatt nydelig vær i dag. Begynte også å pusse på en skuveseng som skal males etterhvert :) Glemte helt av tiden og kom ikke på at jeg skulle teste før kl 15:30 og da var det alt for sent. Testtiden min er kl 09-15. Helt greit å glemme det i dag siden jeg syns det var vel tidlig å begynne å teste allerede på cd6. I morgen begynner jeg tempinga igjen.
Har hatt TR på besøk til cd4, som regel bare til cd3. Hadde spotting på cd5. Har også kjent litt i eggstokkene de siste 2-3 dagene. De begynner vel så vidt å gjøre seg klar.
Blir spennende å se hva som skjer denne pp. Som alltid så håper jeg jo at det skal klaffe :)
 
Last edited:
Nå skal det klaffe! :Heartred:Heartred:Heartred
 
PP30 - CD7

Første dag med temping og den var fin og lav. I dag skal jeg huske å teste med monitoren men den kommer jo selvfølgelig til å si lav :D
Kjenner i kroppen at jeg var aktiv i går. Var jo ute noen timer og det ble mye gåing, så kjenner det veldig i beina. Prøvde meg på et hoppetau økt jeg fant på nett, og trodde det skulle bli lett, men klarte ikke hele økta. Ble fort sliten men det hadde kanskje noe med alt jeg gjorde før selve treninga :p og at det var varmt i sola.
Har laget min egen slankedagbok som jeg kommer til å skrive enda mer om akkurat slankingen, selv om jeg kommer til å oppdatere i denne dagboken hver uke om vektendringen.
http://forum.babyverden.no/threads/minime80-sin-slankedagbok.1932204/
Det var meldt sol i dag men det jeg våknet opp til var overskyet og vind. Jeg som skulle ut å sole meg litt. Får gjøre litt inne i dag da :)
 
Høres ut som en deilig dag igår.
Så flink du var som satte igang med hoppetau. Rart hvor tungt det egentlig er ift hvordan man opplevde det i oppveksten
 
Høres ut som en deilig dag igår.
Så flink du var som satte igang med hoppetau. Rart hvor tungt det egentlig er ift hvordan man opplevde det i oppveksten
Veldig deilig da :)
Takk :) Var mye tyngre enn jeg trodde. Er jo ikke like spenstig og lett som da jeg var barn :hilarious:
 
En ensom liten prikk på FF og selvfølgelig ganske så negativ EL test på monitoren :p

EFCBAF0F-51A8-41C8-BB75-D841B9F42EC7.jpeg


C5724718-562E-48BC-8A9C-F9B495D3FDF2.jpeg
 
Spennende at du nå er så motivert for vektnedgang!! [emoji2] [emoji1376] Hvor mye har «de» sagt at du MÅ gå ned før dere får kommet i gang med IVF?
 
Spennende at du nå er så motivert for vektnedgang!! [emoji2] [emoji1376] Hvor mye har «de» sagt at du MÅ gå ned før dere får kommet i gang med IVF?
Veldig motivert :) Og nå må jeg bare holde den ved like.
Minst ned til 98, men helst ned til 95. Jeg skal være veldig fornøyd om jeg kommer meg ned på 96 tallet :)
 
PP30 - CD8

Fremdeles lav på monitor testen, selvfølgelig. Det er jo fremdeles tidlig i syklusen sånn sett. Tempen gikk litt opp men ikke unormalt. Forrige pp fikk jeg "Lo" (low) på temp.måleren. Tenkte at nå begynner batteriet å bli dårlig så er på tide å skifte. Så i dag kjøpte vi nytt batteri og satte i. Fremdeles kommer det opp "Lo" på temp.måleren når jeg slår den på. Håper det ikke gjør noe og at tempen blir unøyaktig. Ser ut som den pleier enda hvertfall. Hvis den ikke fungerer mer så får jeg kjøpe nytt.
I dag har jeg nytt sola og fått i meg endel naturlig d-vitamin. Satt ute på verandaen med en god bok og koste meg. I morgen blir det en ny runde med soling. Må få litt farge på ryggen også :)
Var ute på handlerunde i dag. Halvveis begynte jeg å få vondt i hodet, på den ene siden bakom det ene øyet. Er litt tett og har allergi, så kanskje derfor. Når jeg kom hjem før vi skulle spise middag, så begynte jeg å bli litt kvalm (er det fortsatt). Håper det ikke er omgangssyka på vei, det har jeg ikke tid til nå :p Men kanskje det hadde hjulpet på vektnedgangen :p :D
 
PP30 - CD9

Ganske negativ monitor test i dag også, og selvfølgelig lav. Håper den kommer seg på høy snart så jeg ser det går rett vei :) Noen ganger har jeg jo bare to dager med høy før max også så sånn sett er det jo litt tidlig enda. Tempen fikk en dropp i dag og det samme fikk hvilepulsen. Kjenner at det er noe som skjer i eggstokkene, men tydeligvis ikke nok til at det vises på testene.
Har ikke fått vært ute og solt meg som var plana i dag. Det har vært overskyet hele dagen helt til nå nettopp så kom sola litt frem. Får se om jeg kommer meg ut en liten tur.

B4E67CDD-7E16-4A89-81F0-28AC65766048.jpeg


6CBE8D4C-48C4-48B1-82CA-AC00D65C49B2.jpeg


D977A97F-7615-4130-81BF-0C63F8D9EBBA.jpeg
 
Back
Topp