Det største ønske

:Heartred:Heartred:Heartred
 
Blæh!
Godt med litt kos i det minste da, men dårlig gjort for det var deres tur nå
 
Blæh!
Godt med litt kos i det minste da, men dårlig gjort for det var deres tur nå
Godt å ha noe å trøste seg med når det ikke gikk rett vei :) Håper denne pp blir bedre :D
 
Så dumt at tanta dukket opp :( håper du får en fin 17.mai:happy:
 
Håper dagen har vært ok ihvertfall
 
Så leit med tr denne gangen også! [emoji17] Håper du likevel har hatt en fin 17.mai [emoji1189][emoji173]️
 
Nå må da denne tanta snart skjønne at hun på ingen måte er velkommen :sorry: krysser fingrene, og håper inderlig at alle gode ting er tretti! ❤️❤️
 
Nå må da denne tanta snart skjønne at hun på ingen måte er velkommen :sorry: krysser fingrene, og håper inderlig at alle gode ting er tretti! ❤️❤️
Syns det er på tide at hun tar et hint altså! Håpte at jeg ikke skulle nå 30pp, men håper det blir den siste :Heartred:Heartred
 
PP30 - CD3

Da begynner TR på retretten håper jeg. Det har ikke vært de verste blødningene og måtte bare ta smertestillende en gang og det var natt til i går. Varmeflaska hjalp ikke i det hele tatt da. Hatt litt sterke ubehag men har gått greit. I går kveld og i natt kjente jeg ingenting og det var godt med en god natts søvn. Har kjent ubehaget nå noen timer og håper det går over snart.
Satte i gang monitoren i dag så den er klar til jeg skal begynne å teste. Siden jeg ikke har testet på et par pp med den så ville den at jeg skal begynne å teste allerede på CD6.
Ble overrasket da jeg gikk på vekta i dag. Var redd for at jeg hadde gått opp en del siden TR er på besøk, men det hadde jeg ikke :happy: Opp 100gram fra forrige fredags vekt (opp 400gr fra mandag). Jeg som bruker å gå opp så mye mer enn det når tante besøket er her. Har ikke spist så mye snop, snacks og is som jeg bruker så kanskje det er derfor? :D Nå er det bare en vei det skal gå og det er nedover!!!
 
Bra med motivasjon!
Håper det blir en bra helg tross alt
 
Bra med motivasjon!
Håper det blir en bra helg tross alt
Motivasjon er bra ja, nå må de bare gjennomføres :)
Blir en roligog fin helg tenker jeg. Håper du får en fin helg også!
 
Motivasjon er bra ja, nå må de bare gjennomføres :)
Blir en roligog fin helg tenker jeg. Håper du får en fin helg også!
Så bra!
Takk.

Litt i sjokk idag for imorges snudde babyen seg plutselig med hodet ned og bena opp. Etter hovedsaklig å ha ligget på tvers eller skrått hele tiden.. Håper virkelig 30 blir lykketallet deres
 
Så bra!
Takk.

Litt i sjokk idag for imorges snudde babyen seg plutselig med hodet ned og bena opp. Etter hovedsaklig å ha ligget på tvers eller skrått hele tiden.. Håper virkelig 30 blir lykketallet deres
Kan tenke meg at det var litt av et sjokk ja når babyen plutselig snur seg så mye. Må være en herlig følelse å kjenne et lite nurk som sparker :Heartred
30 må være lykketallet ja :) Skal ta en skikkelig prat med kroppen denne pp at den må skjerpe seg :D
 
Back
Topp