Det største ønske

Jeg ser noe på begge! Det skal være babystrek! [emoji36] ser veldig godt den på babyplan sin og skimter på den andre. Syns jo den på babyplan sin er tydeligere enn den har vert. Krysser alle fingrer og tær og hårstrå !

Jeg ser noe på begge etter at de var tørket, og tydeligere, så håper det bare er litt treg hcg økning [emoji4] Håper [emoji173]️
 
Jeg har testet positivt henholdsvis 8 DPO, 9 dager etter IKM og 10 DPO, så det kan absolutt variere (nå skal det sies at jeg nok hadde testet positivt tidligere enn 9 dager etter IKM om jeg hadde fortsatt å teste, men testen var helt blenda 14 DPO da jeg ga opp.).

Godt å høre at det er andre som tester positivt senere enn ikm. Syns strekene var tydeligere lenge etter fristen i dag så håper enda.
 
Ser ingenting :/
 
Jeg synes dessverre det ser ut som skyggestreker/det ”noe” man ser på veldig mange tester om man leter etter strek. Men håper selvfølgelig at jeg tar feil!
Tror nok at det egentlig er en skyggestrek. Så ikke noe når jeg tok testen og sa til mannen at den var blenda. Men når jeg så på bildet etterpå så så jeg det "noe". Og ser det på testen etter at den var tørket. Får bare vente å se hva som skjer i morgen :)
 
Jeg klarer dessverre heller ikke å se noe jeg tror er babystrek :(
Ser ingenting :/
Ikke noe tydelig babystrek så da er det ingenting egentlig. Tror ikke noe på det før jeg ser en tydelig strek, så får leve i håpet enn så lenge. I morgen så får jeg svar tenker jeg på hvilken vei det går denne pp.
 
Synes det blir tydeligere på babyplan og kan skimte noe på de andre, men enig i at det går litt trått.
Håper det beste!
 
Synes det blir tydeligere på babyplan og kan skimte noe på de andre, men enig i at det går litt trått.
Håper det beste!
Håper på det beste men tror nok ikke det gikk denne gangen heller.
 
PP29 - CD31 - 13DPO
Dag 11 med crinone

Dagens tester er ikke noe å skryte av så da er det bare å vente på den dumme tanta. Skulle jo ikke sjekke hvilepulsen for at jeg skulle ha et lite håp, men ved en feiltakelse så jeg den i går og den var kommet langt ned. Har fremdeles et bittelite håp om at den skal snu og hoppe oppover men det hadde vel vært for godt til å være sant.
Tenkte å bruke monitoren denne pp. Har to pakker med tester som går ut i desember så like greit å få brukt de opp :)

2D4C093F-2B13-4CED-939C-C91A0048E43D.jpeg
775CD56C-DEFE-439D-8FC4-B39FE49D031F.jpeg
 
Æsj! Blir oppriktig lei meg for dere, at den aldri skal sitte :( Hvordan går det med vektnedgangen? Er dem så strikse på at du MÅ ned så og så mange kilo før mer hjelp? Masse goklemmer til deg❤️❤️
 
Æsj! Blir oppriktig lei meg for dere, at den aldri skal sitte :( Hvordan går det med vektnedgangen? Er dem så strikse på at du MÅ ned så og så mange kilo før mer hjelp? Masse goklemmer til deg❤️❤️
Veldig frustrerende...
Vektnedgangen går tregt. Stått tilnærmet stille så langt denne måneden. Men får sette alle kluter til for at jeg skal ned, enklere sagt enn gjort. De er veldig strikse på vekta ja. Har et minimumskrav men helst 3 kg mer enn det, så jeg prøver meg på en plass i midten :)
Takk for klemmene :Heartred
Håper det går bra med deg og prøvinga også! Og håper det klaffer snart! Klem
 
Veldig frustrerende...
Vektnedgangen går tregt. Stått tilnærmet stille så langt denne måneden. Men får sette alle kluter til for at jeg skal ned, enklere sagt enn gjort. De er veldig strikse på vekta ja. Har et minimumskrav men helst 3 kg mer enn det, så jeg prøver meg på en plass i midten :)
Takk for klemmene :Heartred
Håper det går bra med deg og prøvinga også! Og håper det klaffer snart! Klem
Nei, er ikke lett uansett om en er frisk eller ikke om en må ned ❤️ Sender deg masse styrkeklemmer, håper jo så klart dere klarer å bli gravid før :)
Takk for det, men enda ikke aktiv prøving på oss. Håper det ikke blir lenge til da :) Takk fine du ❤️
 
:Heartbigred
 
PP30 (pp14 etter kjemisk/SA) - CD1

Da var det bare å ønske PP 30 velkommen. Var jo ikke sånn det skulle ende denne pp men skal fortsette å gjøre det vi kan for at vi skal klare det ❤️
De litt sterke menssmertene starte rundt kl 13/14 i dag så hentet meg en varmeflaske som jeg la på magen mens jeg lå og så litt på tv. Kl 18 så var alt håp ute når blødningene startet. Mannen kom hjem med litt surt snop (selv om han ikke visste at tanta var kommet) og det var perfekt, så det har jeg kost meg med i kveld :) Koste oss med en god middag, kyllingvinger med salat. Og til dessert var det jordbær og blåbær.
Har kjøpt meg et hoppetau som jeg skal bruke til å trene litt, så håper på mange fine dager fremover for kan ikke hoppe med det inne, bare ute. Har funnet et lite treningsopplegg med hoppetau og forskjellige øvelser. Greit å teste ut. Og selvfølgelig spise sunnere så vekta går ned :)
 
Nei, er ikke lett uansett om en er frisk eller ikke om en må ned ❤️ Sender deg masse styrkeklemmer, håper jo så klart dere klarer å bli gravid før :)
Takk for det, men enda ikke aktiv prøving på oss. Håper det ikke blir lenge til da :) Takk fine du ❤️
Tusen takk snille du ❤️
Ønsker deg lykke til når prøvinga startet! Og håper det ikke tar så lang tid før det klaffer for dere ❤️
 
Back
Topp