Det største ønske

Kjedelige greier.
Nå skal vi inn to dager før forventet EL. Blir spennende å høre hva hun sier vi skal gjøre nå, for noe må gjøres. Kan ikke bare vente to nye måneder og se hva som skjer.

Er det ikke rart at dere ikke har fått hjelp før? Er det ikke 12 mnd som sies?

Håper virkelig dere får noe som gjør underverk[emoji171]
 
Er det ikke rart at dere ikke har fått hjelp før? Er det ikke 12 mnd som sies?

Håper virkelig dere får noe som gjør underverk[emoji171]
For min alder (over 35) så er det egentlig 6mnd, men vi spurte ikke om hjelp før i pp11. Kom til utredning i pp13 og gyn var sikker på at jeg kom til å bli gravid den gangen, og fikk time to mnd senere hvis vi ikke klarte det før det. Siden tr kom den gang så ble det blodprøve på cd3, og den viste høyt prolaktin nivå. Jeg nevnte for hun pergo/femar men fikk ikke noe resept på det. Til neste time nå så må vi få noe hjelp av et eller annet slag, om det så er at vi blir sendt rett på ivf... håper det ikke er for lang venteliste, tid er ikke min venn nå.
Kos deg med masse Pepsi max[emoji16]
Det har jeg gjort til den store gullmedalje denne helga :p
 
For min alder (over 35) så er det egentlig 6mnd, men vi spurte ikke om hjelp før i pp11. Kom til utredning i pp13 og gyn var sikker på at jeg kom til å bli gravid den gangen, og fikk time to mnd senere hvis vi ikke klarte det før det. Siden tr kom den gang så ble det blodprøve på cd3, og den viste høyt prolaktin nivå. Jeg nevnte for hun pergo/femar men fikk ikke noe resept på det. Til neste time nå så må vi få noe hjelp av et eller annet slag, om det så er at vi blir sendt rett på ivf... håper det ikke er for lang venteliste, tid er ikke min venn nå.

Det har jeg gjort til den store gullmedalje denne helga :p

Håper dere får noen form for hjelp nå og at det går kjapt! :)
 
Håper dere får noen form for hjelp nå og at det går kjapt! :)
Håper virkelig det. Går ikke fra det kontoret uten noe som helst hjelp nå :D :)
Kjempekoselig å se at du fikk dine fine to streker på testen :) Fortjener det virkelig ❤
 
For min alder (over 35) så er det egentlig 6mnd, men vi spurte ikke om hjelp før i pp11. Kom til utredning i pp13 og gyn var sikker på at jeg kom til å bli gravid den gangen, og fikk time to mnd senere hvis vi ikke klarte det før det. Siden tr kom den gang så ble det blodprøve på cd3, og den viste høyt prolaktin nivå. Jeg nevnte for hun pergo/femar men fikk ikke noe resept på det. Til neste time nå så må vi få noe hjelp av et eller annet slag, om det så er at vi blir sendt rett på ivf... håper det ikke er for lang venteliste, tid er ikke min venn nå.

Det har jeg gjort til den store gullmedalje denne helga :p

Da skjønner jeg at det har dratt ut i tid.
Håper virkelig dere får hjelp super raskt nå da. Slik at dere kan kose dere med en liten baby på starten av 2018. Finnes nok ikke noen bedre start på året enn det ;)
 
Da skjønner jeg at det har dratt ut i tid.
Håper virkelig dere får hjelp super raskt nå da. Slik at dere kan kose dere med en liten baby på starten av 2018. Finnes nok ikke noen bedre start på året enn det ;)
Håper det :) Går ikke ut fra timen til gyn. uten noe som helst hjelp av et eller annet slag. Må bare forberede meg på hva jeg skal si og spørre om. Hadde vært en fantastisk start på nytt år med en liten baby ;)
 
PP15 - CD4

Da ser det ut til at TR har pakket kofferten sin og dratt. Og godt var det. I helga har jeg hevet innpå med masse snop, snacks og Pepsi max :rolleyes: Og nå er det tilbake til hverdagen igjen. Fikk meg en liten tur på tredemølla i dag, og skal prøve på det hver dag i ukedagene nå fremover. Får presse meg litt, selv om kroppen sikkert ikke kommer til å være enig alltid :p
Denne runden med TR har jeg ikke deppet noe, for at en spire ikke satt, som jeg har gjort tidligere. Begynner bare å bli lei nå (eller vært lei lenge :p ). Men nå er det bare ni dager til andre runde i utredningen, og så får vi se hva som nå blir gjort, for noe MÅ bli gjort.
Trodde ikke jeg skulle bli den i familien som måtte ha hjelp til å bli gravid... Men hvem tror vel det... Alle vil jo klare det selv. Godt vi kan få hjelp når vi ikke klarer det selv :)
 
PP15 - CD4

Da ser det ut til at TR har pakket kofferten sin og dratt. Og godt var det. I helga har jeg hevet innpå med masse snop, snacks og Pepsi max :rolleyes: Og nå er det tilbake til hverdagen igjen. Fikk meg en liten tur på tredemølla i dag, og skal prøve på det hver dag i ukedagene nå fremover. Får presse meg litt, selv om kroppen sikkert ikke kommer til å være enig alltid :p
Denne runden med TR har jeg ikke deppet noe, for at en spire ikke satt, som jeg har gjort tidligere. Begynner bare å bli lei nå (eller vært lei lenge :p ). Men nå er det bare ni dager til andre runde i utredningen, og så får vi se hva som nå blir gjort, for noe MÅ bli gjort.
Trodde ikke jeg skulle bli den i familien som måtte ha hjelp til å bli gravid... Men hvem tror vel det... Alle vil jo klare det selv. Godt vi kan få hjelp når vi ikke klarer det selv :)

Nå er det deres tur å få hjelp til å få en spire ❤
 
PP15 - CD4

Da ser det ut til at TR har pakket kofferten sin og dratt. Og godt var det. I helga har jeg hevet innpå med masse snop, snacks og Pepsi max :rolleyes: Og nå er det tilbake til hverdagen igjen. Fikk meg en liten tur på tredemølla i dag, og skal prøve på det hver dag i ukedagene nå fremover. Får presse meg litt, selv om kroppen sikkert ikke kommer til å være enig alltid :p
Denne runden med TR har jeg ikke deppet noe, for at en spire ikke satt, som jeg har gjort tidligere. Begynner bare å bli lei nå (eller vært lei lenge :p ). Men nå er det bare ni dager til andre runde i utredningen, og så får vi se hva som nå blir gjort, for noe MÅ bli gjort.
Trodde ikke jeg skulle bli den i familien som måtte ha hjelp til å bli gravid... Men hvem tror vel det... Alle vil jo klare det selv. Godt vi kan få hjelp når vi ikke klarer det selv :)
Nå skal det bli spire på dere! :Heartred
 
PP15 - CD4

Da ser det ut til at TR har pakket kofferten sin og dratt. Og godt var det. I helga har jeg hevet innpå med masse snop, snacks og Pepsi max :rolleyes: Og nå er det tilbake til hverdagen igjen. Fikk meg en liten tur på tredemølla i dag, og skal prøve på det hver dag i ukedagene nå fremover. Får presse meg litt, selv om kroppen sikkert ikke kommer til å være enig alltid :p
Denne runden med TR har jeg ikke deppet noe, for at en spire ikke satt, som jeg har gjort tidligere. Begynner bare å bli lei nå (eller vært lei lenge :p ). Men nå er det bare ni dager til andre runde i utredningen, og så får vi se hva som nå blir gjort, for noe MÅ bli gjort.
Trodde ikke jeg skulle bli den i familien som måtte ha hjelp til å bli gravid... Men hvem tror vel det... Alle vil jo klare det selv. Godt vi kan få hjelp når vi ikke klarer det selv :)

Visst skal det bli spire på dere nå :happy119
 
PP15 - CD1

Da var pp14 over og jeg entrer pp15. TR kom nå ikveld :( Så da er det bare forberede seg på ny pp, og samtale nr 2 til utredningen.

Neeei... Det var ikke dette jeg ville komme hjem fra ferie til. :( DrittTR! :arghh: Da er det bare å samle opp håpet på nytt. Blir interessant å høre hva som kommer frem på utredningen og veien videre. Ønsker deg all lykke til, heier veldig på deg! :Heartred
 
Back
Topp