Det største ønske

Pleier tanta å være punktlig? Og du vet sikkert når du hadde EL? :)
Bruker å være veldig punktlig vil jeg si. Fikk kryss i FF og negativ EL test lørdag 13.mars, en dag før forventet i forhold til tidligere sykluser. Så da tenkte jeg at da blir lutealfasen en dag lenger og det er bra (like lang syklus samme hvor mange dager lutealfasen er). Får bare vente å se hva som skjer :)
 
Bruker å være veldig punktlig vil jeg si. Fikk kryss i FF og negativ EL test lørdag 13.mars, en dag før forventet i forhold til tidligere sykluser. Så da tenkte jeg at da blir lutealfasen en dag lenger og det er bra (like lang syklus samme hvor mange dager lutealfasen er). Får bare vente å se hva som skjer :)

Er IKM ift hvor lang syklus du pleier å ha eller denne?

Det er jo fortsatt håp da :)
 
Er IKM ift hvor lang syklus du pleier å ha eller denne?

Det er jo fortsatt håp da :)
Ikm er i dag etter syklus lengde jeg bruker å ha. Bruker å ha en syklus på 27 dager. Får bare smøre meg med tålmodighet litt til :)
 
Da er du jo faktisk en dag på overtid og? Hmm :)
Ja er jo det :)
I fjor hadde jeg plutselig en syklus på 29 dager, en vanlig syklus på 27 og så en syklus på 25!! Ellers har den vært på 27 de siste to årene tror jeg. Så det kan jo hende at syklusen og kroppen vil tulle litt med meg denne gangen :p
Blir vel en ny test i kveld og i morgen tidlig hvis TR ikke har dukket opp enda :)
 
Ja er jo det :)
I fjor hadde jeg plutselig en syklus på 29 dager, en vanlig syklus på 27 og så en syklus på 25!! Ellers har den vært på 27 de siste to årene tror jeg. Så det kan jo hende at syklusen og kroppen vil tulle litt med meg denne gangen :p
Blir vel en ny test i kveld og i morgen tidlig hvis TR ikke har dukket opp enda :)
Så spennende!!! :D
 
Oi! Spennende! Håper det er en liten sjenert spire inni det [emoji173][emoji173][emoji173]
 
PP15 - CD1

Da var pp14 over og jeg entrer pp15. TR kom nå ikveld :( Så da er det bare forberede seg på ny pp, og samtale nr 2 til utredningen.
 
[emoji53] når i syklusen er det du skal inn nå da?
Kjedelige greier.
Nå skal vi inn to dager før forventet EL. Blir spennende å høre hva hun sier vi skal gjøre nå, for noe må gjøres. Kan ikke bare vente to nye måneder og se hva som skjer.
 
Siden TR kom i dag så fikk jeg si hei til min gode venn Pepsi max som jeg ikke har drukket på nesten to uker :) og det var godt med en forandring fra bare vann og saft :D

IMG_5605.JPG
 
Back
Topp