Det siste du baket?

Kanelboller
 
Kake:D
 
.. ehh.. jeg bakte en grønn rullekake i juli engang... :p
 
Brød, for et par timer siden. :)
 
Det siste jeg bakte (baket har jeg nok ikke gjort...) var nok pizza sist lørdag. :)

Ikke noen stor baker jeg...;-)
 
Jeg underviser i mat og helse, så vi bakte horn i går :)
 
Haha, ikke veldig :p er ikke så ofte jeg gidder ;)
Jeg har planer om å bake litt nå fremover. Til å ha i fryseren til babyen er født. Og gjærbakst til jul.

Vi får se..
 
Spennende jobb. Det hetet vel ikke heimkunnskap lenger nei.

Nei, gjør ikke det :) har vel også med at målene er endret. Før lærte man jo om klesvask og alt mulig annet i det faget, har flere gamle lærebøker på jobb :p har også lest i farmor sin gamle bok, hvor det på ene siden var tegninger av hvordan man parterte en ku og hva hver del het, mens det på neste side stod om hvordan man skulle ta vare på mannen sin og at man måtte ha det ryddig til han kom hjem fra jobb, man kunne ta en kurv og gå rundt og plukke opp ting som lå rundt omkring, for det var viktig å huske at mannen hadde det slitsomt på jobb, så da måtte alt være på stell hjemme. Lol :D
 
Jeg har planer om å bake litt nå fremover. Til å ha i fryseren til babyen er født. Og gjærbakst til jul.

Vi får se..

Halve problemet mitt er at når det er bakst i huset, så eter jeg det ;) men har tenkt på at jeg burde bli flinkere til å ha litt sjokoladekake, kanelsnurrer og slikt i fryseboksen. Er jo greit å ha til besøk :)
 
Halve problemet mitt er at når det er bakst i huset, så eter jeg det ;) men har tenkt på at jeg burde bli flinkere til å ha litt sjokoladekake, kanelsnurrer og slikt i fryseboksen. Er jo greit å ha til besøk :)
Ja, min plan er å ha det. Om det er "hele ting" som kake eller hvetestang overlever det. Kanelboller og pizzaboller spiser jeg fort selv...
 
Baker horn nå, kanelsnurrer etterpå:D
 
Halve problemet mitt er at når det er bakst i huset, så eter jeg det ;) men har tenkt på at jeg burde bli flinkere til å ha litt sjokoladekake, kanelsnurrer og slikt i fryseboksen. Er jo greit å ha til besøk :)
Det gjør jeg også:p
 
Back
Topp