Det flaueste du har sagt i gynekologstolen

Smily

Elsker forumet
Jeg var på sjekk hos gyno i desember......også hadde hun to fingre inn i stasen og spurte hvordan det føltes. Ikke veldig ålreit svarte jeg.. Også flytta hu på fingrene: Nå da? Joda, det er behagelig det.
Det er seriøst det mest pinlige jeg har vært med på i mitt liv! Jeg sa minst mulig etter det og pinte meg igjennom det hun var pent nødt til og fortelle meg før jeg gikk kappgang ut døra. Slang en kommentar i luka man skulle betale i at hun skulle sende regningen. Jeg måtte ut!

Jeg lå med bena til værs på tidlig innvendig UL. Hadde med meg i venninne. Å mens jeg ligger der begynner jeg å nynne.... (ikke uvanlig for meg og være)
Da sier venninna mi. " Du ER klar over at du ligger å nynner i gynekologstolen eller??"
"Ja" sier jeg.. "Er vel ikke noe uvanlig det til meg å være?"

Gynekologen begynner å le.. Så sier han "Sønnen min begynner å nynne når han har det morro.." Så kikker han på meg litt forstørra over det han akkurat sa før vi alle bryter ut i latter...
Denne gynekologen er helt fantastisk.. Har hatt ham før.. Å han er utrolig morsom å snill :D

Jeg lå med bena til værs på tidlig innvendig UL. Hadde med meg i venninne. Å mens jeg ligger der begynner jeg å nynne.... (ikke uvanlig for meg og være)
Da sier venninna mi. " Du ER klar over at du ligger å nynner i gynekologstolen eller??"
"Ja" sier jeg.. "Er vel ikke noe uvanlig det til meg å være?"

Gynekologen begynner å le.. Så sier han "Sønnen min begynner å nynne når han har det morro.." Så kikker han på meg litt forstørra over det han akkurat sa før vi alle bryter ut i latter...
Denne gynekologen er helt fantastisk.. Har hatt ham før.. Å han er utrolig morsom å snill :D

Djiiiiz...jeg blir flau på hans vegne! :P hahaha..men morsomt er det.
Supert at han er bra!

Djiiiiz...jeg blir flau på hans vegne! :p hahaha..men morsomt er det.
Supert at han er bra!
Ja han er knall :) Hadde sikkert blitt kleint hvis det var en annen lege. Men jeg har hatt en del med ham å gjøre. Å vi har hatt en del dårlige vitser oss i mellom.. Men tror han ble litt overrasket selv :P

Fantastisk :D Sånt helsepersonell liker jeg!

Sist gang jeg var hører jeg han mumle mellom beina på meg: "Har du noen spennende middagsplaner da?" :P

Første gang i den stolen (eller på vei oppi) så spurte jeg legen om jeg skulle beholde sokkene på :P

I forbindelse med MA i fjor, så var samboeren min med til gynekolog for første gang. Med beina i stolen, gynekologen mellom beina mine, en sykepleier og en student ved siden av, så presterer jeg å utbryte til samboer som sitter ved hodeenden min: "se godt etter på torturinstrumentene vi damer må innfinne oss i å få opp i vårt aller helligste, etter dette vil jeg aldri høre deg klage over noe du må gjennomgå!" Heldigvis tok alle det med godt humør, var vel bare jeg som ble ille berørt av meg selv :p

Haha! Jeg dauer:p har ikke noen episoder selv. Legen min vet at det verste jeg gjør er gu, så det går kjapt å stille for seg:p

Jeg var hos gyn for 2 uker siden. Skulle sett inn spiral. Jeg har ikke vært på noe sjekk etter fødsel nummer 3 og klarte å spørre: "ser det fint ut?"

Haha! Har hatt en lik en - gynekologen virket så fjern, så det bare glapp ut "Ser du noe?" ...awkward silence ftw ><

Første gang fikk jeg totalt panikk og flashback fra tidligere voldtekt så jeg hyperventilerte og gråt som en onge!!
Stakkars dama viste ikke hva hu skulle gjøre eller si.. Hu spurte bare om det var noe spesielt og da sa jeg bare nei!!

Har ikke våget meg på GU etter det! (A) utrolig flaut!!

Første gang fikk jeg totalt panikk og flashback fra tidligere voldtekt så jeg hyperventilerte og gråt som en onge!!
Stakkars dama viste ikke hva hu skulle gjøre eller si.. Hu spurte bare om det var noe spesielt og da sa jeg bare nei!!

Har ikke våget meg på GU etter det! (A) utrolig flaut!!

Du trenger ikke være flau for det. Neste gang så forteller du før undersøkelsen om at du syns det er ubehagelig pga tidligere opplevelser. Om du velger å fortelle hvorfor er opp til deg
Men ikke vær redd for å dra til gynekolog :) stor klem

Du trenger ikke være flau for det. Neste gang så forteller du før undersøkelsen om at du syns det er ubehagelig pga tidligere opplevelser. Om du velger å fortelle hvorfor er opp til deg
Men ikke vær redd for å dra til gynekolog :) stor klem
Ja jeg skulle vært i forkant! Må ta til meg mot og gjøre det neste gang :)

Bah, min første gang hos gynekolog var vel egentlig ikke den beste heller ^-^

Hadde akkurat flyttet, så spurte tanten min om hun kunne anbefale en gyn. Hun mente at det skulle være mulig å få time der hun pleide å gå og så hun skulle ordne med det.

Fikk time samme uken og siden jeg ikke visste hvor det var, så skulle vi kjøre sammen. Det jeg ikke visste var at hun hadde ordnet med time for seg selv rett før og gynekologen hadde skrevet det opp som dobbelttime av alle ting. Så satt på rommet ved siden av mens hun skulle undersøkes - høre om hennes sexliv i detaljer var noe jeg IKKE trengte å høre...). Fordelen var at jeg ble så satt ut at min egen undersøkelse gikk raskt og uten problem.

Syns det er flaut når gynekologen som skal sette inn spiralen, sjekker inni at alt er som det skal først. Også sier han at jeg har en fin livmor. Alt så riktig så fint og perfekt ut inni der.

Mumla takk og glodde videre i taket jeg... :p

Back
Topp