Det føles så urettferdig!

Strella

Elsker forumet
Marsipanene 2019
Jeg var så høyt oppe etter TUL på fredag. Tenk at vi etter så lang tid og så mange mislykkede svangerskap endelig skulle få se et bittelite hjerte.
Men i natt så begynte jeg å blø. Blødde så kraftig at jeg ble bedt om å dra rett på akuttmottaket. Der viste ultralyd at dette ikke ser bra ut. Denne gangen heller. Fjerde gang vi mister. Brukte 7 år på å bli gravide denne gangen.
Jeg orker ikke dette flere ganger. Kommer aldri til å få barn. Tiden går fra oss og eggdonasjon blir nok ikke lov før jeg har blitt for gammel.
Dette føles så urettferdig. Alle rundt oss får barn. Blir gravide og har problemfrie svangerskap.
Mens jeg har blødd mer de siste 12 timene enn jeg trodde var fysisk mulig.
Så var det ikke vår tur denne gangen heller.
 
Off, jeg føler med deg [emoji29]
Det er forferdelig vondt å miste, og hvertfall når veien er så lang..
Håper du har god støtte rundt deg og at dere tar vare på hverandre [emoji173]️

God klem [emoji173]️
 
Huff, så utrolig vondt og trist [emoji22][emoji173]️[emoji170][emoji173]️ sender en stor klem!
 
Jeg var så høyt oppe etter TUL på fredag. Tenk at vi etter så lang tid og så mange mislykkede svangerskap endelig skulle få se et bittelite hjerte.
Men i natt så begynte jeg å blø. Blødde så kraftig at jeg ble bedt om å dra rett på akuttmottaket. Der viste ultralyd at dette ikke ser bra ut. Denne gangen heller. Fjerde gang vi mister. Brukte 7 år på å bli gravide denne gangen.
Jeg orker ikke dette flere ganger. Kommer aldri til å få barn. Tiden går fra oss og eggdonasjon blir nok ikke lov før jeg har blitt for gammel.
Dette føles så urettferdig. Alle rundt oss får barn. Blir gravide og har problemfrie svangerskap.
Mens jeg har blødd mer de siste 12 timene enn jeg trodde var fysisk mulig.
Så var det ikke vår tur denne gangen heller.
Føler med deg [emoji173] sender en varm klem [emoji173] er lite man kan si for å fjerne den følelsen du har nå. Men håper du har godt med støtte rundt deg [emoji173]
 
Jeg har mannen. Omtrent ingen andre som visste om det enda. Men skal fortelle det til de nærmeste når jeg orker. Og så har jeg jo dere [emoji173]️
 
Utrolig leit å høre.
 
Så ufattelig vond situasjon du er i. :(

sender en stor trøsteklem :Heartred
 
Fikk bekreftet at det ikke var hjerteslag på ultralyd i dag. Ligger nå på sykehuset og er på runde to med cytotec. Håper at jeg får lov til å komme hjem i dag. Ble mye venting i dag tidlig. Etter to timer på venterommet var det en sykepleier som forbarmet seg over meg og fikk meg på en båre. Var ikke i spesielt god form. Nå går det greit, men må faste i tilfelle det blir utskrapning allikevel. Er jo typisk at ting ikke skal gå greit. Men veldig hyggelige sykepleiere her, og det hjelper. Vært på ny ultralyd hos en stressa og hardhendt lege. Håper han har gått av vakt før jeg skal på ultralyd igjen om noen timer.
 
Huff, så fælt. Godt du blir godt tatt vare på av sykepleierne. Håper du slipper hardhendte leger igjen, absolutt tøft nok det dere er gjennom nå.
Utrolig leit at dere mistet.
 
[emoji174][emoji173]️[emoji173]️ har ikke ord [emoji22]
 
Da er jeg hjemme igjen. Ble en natt på sykehuset.
Takk for alle gode ord, det hjelper mer enn dere tror [emoji173]️
 
God klem til deg
 
Sender deg en god klem [emoji173]️ Hvordan går det med deg?

Det går, på et vis. Har det ganske tøft og vanskelig fortsatt.
Blitt mye babybesøk, babyshower og strikking til andres babyer i det siste, og det er så sårt at alle rundt ose vet hva som har skjedd, men ingen spør hvordan det går.
Har vært hos psykolog, og testene slår kraftig ut på depresjon.
Akkurat nå vet jeg faktisk ikke hvordan jeg skal komme meg videre. Er en fryktelig ensom sorg dette her.
 
Det går, på et vis. Har det ganske tøft og vanskelig fortsatt.
Blitt mye babybesøk, babyshower og strikking til andres babyer i det siste, og det er så sårt at alle rundt ose vet hva som har skjedd, men ingen spør hvordan det går.
Har vært hos psykolog, og testene slår kraftig ut på depresjon.
Akkurat nå vet jeg faktisk ikke hvordan jeg skal komme meg videre. Er en fryktelig ensom sorg dette her.

Sender en klem ❤️ Husk at det er lov å droppe banyshowers og strikking hvis det blir for mye og for vanskelig! Håper du får hjelp til å komme deg ut av depresjon og at du har noen og snakke med.
 
Det går, på et vis. Har det ganske tøft og vanskelig fortsatt.
Blitt mye babybesøk, babyshower og strikking til andres babyer i det siste, og det er så sårt at alle rundt ose vet hva som har skjedd, men ingen spør hvordan det går.
Har vært hos psykolog, og testene slår kraftig ut på depresjon.
Akkurat nå vet jeg faktisk ikke hvordan jeg skal komme meg videre. Er en fryktelig ensom sorg dette her.
En klem til deg. En fattig trøst at det blir lettere med tiden.
 
Back
Topp