Det er fortsatt problemer med appen... Beklager dette.

Hei.
Vi er klar over problemet og såvidt jeg vet jobber teknisk med å finne en løsning. Problemet ligger hos utvikler av appen.
Info om dette ble sendt ut i går. Forumet fungerer som normalt i nettleser :)
I opera coast får jeg ikke logget inn, og i safari ødelegger reklamen. (Den er ikke tilpasset bredden på nettleseren og er bare svær)
Hvilken nettleser er det som fungerer normalt?
 
Jeg bruker Chrome :)
Reklamen er helt håpløs der også:
IMG_1988.PNG

Og når jeg trykker på varsler blir jeg sendt tilbake til forsiden.

Jeg tror jeg bare må innse at jeg ikke passer til å bruke forumet på nettleser
 
Nå får jeg bare opp feil, uansett hva jeg logger inn i fra på app. Har både Android tlf og nettbrett og ipad kommer ikke inn på noen av dem. Og synes dette er skrekkelig irriterende har vart lenge nå.
Liker ikke nettleser har brukt app siden mai 2015.
 
At jeg ikke liker nettleser ligger i noe av hvordan hodet mitt fungerer på mobil, hvordan jeg mentalt forventer å manøvrere, som er annerledes enn på pc. Varsler er vanskeligere enn i appen på mobilen og det hopper litt her og ser pga reklame som laster senere også trykket man på feil sted og det som er "tilbake" i mobol-modus-hodet mitt er ikke det i nettleser også havner jeg brått på forsiden også..
Ja.

En vanesak.
 
Problemene kommer og går, men her er de mest irriterende


Får beskjed om å logge inn hver gang jeg åpner appen

Mister tilgangen til skjult forum med ujevne mellomrom

Får ikke quotet andre

Får ikke varsler på samtaler eller svar

Får masse varsler fra terminforum jeg ikke er medlem i eller følger (februar og mars 2018 spesielt)


Å bruke nettleseren er bare tungvint, har lastet ned adblock, men reklamen tar helt av og nettsidene er ikke tilpasset opera coast som er nettleseren jeg bruker. Får også beskjed om at brukernavn og passord er feil når jeg prøver å logge inn via nettleser:
2528f96dbea9a1547da35835ad16e878.png
Akkurat det samme her om man ser bort fra quote
 
Hei.
Vi er klar over problemet og såvidt jeg vet jobber teknisk med å finne en løsning. Problemet ligger hos utvikler av appen.
Info om dette ble sendt ut i går. Forumet fungerer som normalt i nettleser :)
Går det ikke an å bruke den gamle utgaven som en nødløsning inntil problemet er løst? Her bruker jeg stort sett ikke annet enn appen, og alt i alt tror jwg den lave aktiviteten her inne skyldes det hos mange...
 
Back
Topp