Det er fortsatt problemer med appen... Beklager dette.

Må fortsatt logge inn hver gang. Merker at det er veldig liten forumtid på meg for tiden (ja jeg vet nettleser funker, men jeg foretrekker appen)..
 
Skribrr under her...
Værste er at jeg ikke får opp varsler...
Å ikke få opp varsel er irriterende

Å måtte logge inn for tidvis hvert innlegg eller midt i et er langt, langt, mer irriterende.
 
Å ikke få opp varsel er irriterende

Å måtte logge inn for tidvis hvert innlegg eller midt i et er langt, langt, mer irriterende.
Ahh.. Det har skjedd bare en eller to ganger for meg. Jeg får påloggingsproblemer mest når jeg slår på appen, dvs hver gang jeg slår på...

Så ja du vinner den irritasjonsskalaen med god margin! Du har min sympati for antar det er ikke en seier du vil ha...
 
Blir logga ut av appen hele tiden. Merker at jeg bruker forumet en god del mindre pga alt trøblet med appen om dagen.
 
Ahh.. Det har skjedd bare en eller to ganger for meg. Jeg får påloggingsproblemer mest når jeg slår på appen, dvs hver gang jeg slår på...

Så ja du vinner den irritasjonsskalaen med god margin! Du har min sympati for antar det er ikke en seier du vil ha...
Ikke en seier vi ønsker nei. Så jeg bruker ikke appen lenger og savner den
 
Får ikke lagt inn bilder lenger heller...

Men nettleser er ikke et alternativ med mobilen, det er håpløst synes jeg.
Så får bare leve med det...
 
Får ikke lagt inn bilder lenger heller...

Men nettleser er ikke et alternativ med mobilen, det er håpløst synes jeg.
Så får bare leve med det...
Eller leve med tapatalk. Som ikke er ideelt. Men bedre. I alle fall for oss som må logge inn stadig vekk.

Dvs. Jeg har ikke prøvd i det siste. Satser på Tamara hyler når den de bra igjen? Så kan jeg prøve? Eller burde teste kanskje. Savner den
 
Eller leve med tapatalk. Som ikke er ideelt. Men bedre. I alle fall for oss som må logge inn stadig vekk.

Dvs. Jeg har ikke prøvd i det siste. Satser på Tamara hyler når den de bra igjen? Så kan jeg prøve? Eller burde teste kanskje. Savner den
Tapatalk hadde jeg glemt...

Kanskje prøve den igjen...
Men samtidig så tar det ikke såå lang tid å logge inn når jeg skal inn heller, så det plager meg ikke så mye.

Mer irriterende det med bilder...
 
Tapatalk hadde jeg glemt...

Kanskje prøve den igjen...
Men samtidig så tar det ikke såå lang tid å logge inn når jeg skal inn heller, så det plager meg ikke så mye.

Mer irriterende det med bilder...
Om det bare er en gang så greit.

Mer irriterende å kastes ut midt i et innlegg så en ikke er in logget når en poster...
 
Om det bare er en gang så greit.

Mer irriterende å kastes ut midt i et innlegg så en ikke er in logget når en poster...
.. og å ikke få tilgang til de skjulte gruppene sine i appen.. =\ Kjipt, for jeg har knapt vært innom i mai når det har vært sånn.. Ikke prøvd tapatalk før, men får laste den ned og se hvordan den er :)
 
Ja. Mangel på skjult er også kjedelig
 
Oh yes - kastes ut hver bidige gang fortsatt og blir utlogget..får ikke varsler og det er bare tragisk!!
 
Hei. Nå er det 31 mai og jeg har forstått problemer med app. Blir logget ut hver gang jeg trykker meg hjem knappen på tlf. Har Android tlf. Skjønner at det er vanskelig å fikse, men det har vært slik i 1 mnd nå.
[emoji4] begynner å bli rimelig lei av å måtte logge inn hele tiden.
 
Hei. Nå er det 31 mai og jeg har forstått problemer med app. Blir logget ut hver gang jeg trykker meg hjem knappen på tlf. Har Android tlf. Skjønner at det er vanskelig å fikse, men det har vært slik i 1 mnd nå.
[emoji4] begynner å bli rimelig lei av å måtte logge inn hele tiden.
Enig!
 
Meldingen jeg stadig får fra teknisk er at utvikler av appen jobber med problemene. Dessverre er det utenfor min kontroll, men jeg maser på dem så dem skal gå lei meg ;)
Håper de fikser det snart! :) jeg får kanskje laste ned tapatalk igjen i mellomtiden, orker liksom ikke innom bv når jeg må logge på hver bidige gang. Så da blir det kanskje 1 gang per dag og det er lite til meg å være..
 
Back
Topp