Det er fortsatt problemer med appen... Beklager dette.

Jepp. Innlogget som gjest igjen
 
Nå logges jeg ut hele tiden igjen..
 
Feil på appen er nå funnet og vi jobber med å rette opp i dette. Ny melding kommer når appen er oppe og går igjen.

Det vil nå fungere som normal å logge på via nettleser, og vi anbefaler at dere bruker denne frem til appen er reparert.

Beklager veldig alt dette, takk for at dere er tålmodige :)
 
Feil på appen er nå funnet og vi jobber med å rette opp i dette. Ny melding kommer når appen er oppe og går igjen.

Det vil nå fungere som normal å logge på via nettleser, og vi anbefaler at dere bruker denne frem til appen er reparert.

Beklager veldig alt dette, takk for at dere er tålmodige :)
Så bra den er funnet. [emoji4]
 
Jeg får ikke logget på appen. iOS. Får bare beskjed om at brukeren min ikke finnes, men når jeg trykker på glemt passord får jeg opp at jeg kan tilbakestille passord, og DA eksisterer brukeren min. Får da logget inn via nettleser etter å ha byttet passord, men logges ut rask til tross for st jeg har valgt" husk meg", og må be om å få tilsendt nytt passord igjen og bytte for senere å få logget inn igjen. Hjelp?!
 
Feil på appen er nå funnet og vi jobber med å rette opp i dette. Ny melding kommer når appen er oppe og går igjen.

Det vil nå fungere som normal å logge på via nettleser, og vi anbefaler at dere bruker denne frem til appen er reparert.

Beklager veldig alt dette, takk for at dere er tålmodige :)
Skjer det noe?
 
Siste ang varsel. Det kommer ikke opp i appen (push har jeg slått av) AT jeg har fått varsel om nye innlegg i to abb forum. Men trykker jeg på så HAR jeg det.
 
Kastes ut hele tiden, får ikke logget inn igjen, får ikke varsler..og mer til.. ingenting fungerer så derfor har jeg vært fraværende her noen dager..
 
Siste ang varsel. Det kommer ikke opp i appen (push har jeg slått av) AT jeg har fått varsel om nye innlegg i to abb forum. Men trykker jeg på så HAR jeg det.

Jeg får pushvarsler på et terminforum jeg aldri har vært aktiv på. Selv om jeg har slått av pushvarsler i appen.
 
Dessverre er problemene fortsatt her ja... :(
Men alt fungerer helt perfekt i nettleseren da, så du kan jo logge på der?
Ja har fått med meg at de er der fortsatt. De gangene jeg har tid til å være innom her er et øyeblikk på mobil nå og da så da får jeg heller vente til det fungerer ok igjen [emoji4]
 
Etter et blaff av optimisme i morges er det på an igjen med å logge inn hele tiden.
 
fungerer fortsatt ikke her... er det noe jeg kan gjøre? litt irriterende og måtte logge seg inn for hver post :p
 
Back
Topp