Det er fortsatt problemer med appen... Beklager dette.

Ikke i bruk

Forumet er livet
Vi har fortsatt store problemer med appen våres, og beklager dette på det sterkeste. Vi venter på at utvikler av appen skal fikse opp i problemene sine.

Om man logger på forumet i nettleseren på mobilen sin så fungerer forumet perfekt.
 
Last edited:
Android, logges ut hver gang jeg lukker appen. Ikke et stort problem, men litt irriterende er det.
 
Jeg har android og hver gang jeg går utav appen, logger den meg av uten at jeg er av. Men må logge av og på for å få skrive innlegg.

Fryktelig frustrerende :( Hatt problemet siden fredag kveld nå
 
Hmmm... det er det rådet jeg får av IT nemlig. For vi klarer ikke finne noen annen feil i vårt system.

Det er ikke alltid det funker. Har ikke klart å logge meg inn hele helgen. iOS.

Er jo veldig uheldig at det skal så mye bry til etter oppdateringer eller hva det er som er årsaken.
 
Hmmm... det er det rådet jeg får av IT nemlig. For vi klarer ikke finne noen annen feil i vårt system.
Men hvilke endringer har dere gjort siden fredag? Virker jo som da de fleste begynte å oppleve det. Jeg har mottatt en ny Android oppdatering, men ikke installert den enda - så bør ikke være noe problem derfra.
 
iOS
Nå er det mest prekære at jeg ikke får rapportert feil og at jeg blir bedt om å logge inn i tide og utide.

Dette svaret ble publisert på 4. forsøk
 
Eg, skjult forum forsvinner innimellom og får ikke varsler på likes og qutes. Har iOS [emoji2]
 
Har Android. Forsøkte å reinnstalere for en time siden. Det hjalp ikke. Blir logget ut når jeg lukker appen og sliter tidvis med å komme inn på skjult.
 
Android her også. Logges fortsatt ut i tide og utide
 
Android, logges ut hver gang jeg går ut av appen.
 
Sletta appen lastet den ned på ny klarte ikke å logge inn bestilte nytt passord og kommer ennda ikke inn på appen :( (har iPhone )
 
Back
Topp