Det aller rareste stedet du har ammet?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Man kan jo umulig klare å planlegge ethvert ammemåltid, så noen ganger blir babyen sulten og må mates akkurat der og da!

Hvor er det rareste stedet du har ammet? Har du en morsom liten historie på lur?
 
Har ingen historie, oppholder meg skjelden på «rare plasser» i utgangspunktet :hilarious:
 
Det rareste stedet må være på do på mcdonalds da min første var 3 dager gammel og jeg var såpass sjenert at jeg ikke ville sitte foran alle å amme.

Heldigvis har mye forandret seg siden den gangen, og nå synes jeg ikke noe sted er rart å amme. Er babyen min sulten, så må hun da få mat. Så nå ammer jeg der jeg er. På butikken, mens jeg går tur, mens legen undersøker meg, i bilen (vi satt begge sikret, jeg har bare lange pupper [emoji23]), i heisen. Ja, kan egentlig ikke komme på noe rart sted å amme sånn på stående fot...
 
Under ei bru (på gangveien under). Det var mange minus. Ungen måtte ligge inni vognposen. Illsint baby som ikke kunne vente. [emoji849]
 
Har ammet de fleste steder, egentlig. Har ammet gående på butikken en gang med baby i bæresjal. Jeg har også ammet på en benk atmed en sti rundt et vann :p
 
Vet ikke om det var så rart sted men vi var ute å gikk tur når sønnen min var noen uker gammel og det var ingen steder å sitte. Så jeg gikk tur mens jeg ammet. Så da gikk jeg med bar mage og rygg for jeg hadde bare t-skjorte på meg :) og jeg er ikke syltynn :p
 
Jeg har egentlig bare ammet der vi har vært jeg, men andre syns kanskje det er rart :p Lærte meg å amme i bæresele etter noen måneder, og etter det har vi ammet oss igjennom mange kjipe handleturer, obsen på en fredag ettermiddag, ikea, barnas hus etc :p Det artigste er jo da å treffe folk som begynner å prate i vei, også oppdager de liksom etterhvert at vi ammer :p Ellers har vi ammet mye på skogs- og fjellturer, på fly, på toget på vei til London fra flyplassen, på skirenn i påsken, ah, utallige steder egentlig. Etter over 2 år med amming kan jeg nesten ikke komme på steder vi ikke har ammet - utenom offentlige toalett, der får ikke barnet mitt mat kjenner jeg.
 
Sittende i grøfta langs gangveien. Bor på et sted med mange store jorder. Og på trilleturen var det ingen benk, Stein, stre osv man kunne sitte på. Når baby gikk fra dyp søvn til hylgråt, og det viste ingen tegn til å gi seg. Ja da var det bare å sette seg på rompa i grøfta da :knegg: fikk mange blikk av biler som kjørte forbi. Buksa var lys og bakken litt våt, så gikk hjem med våt bukse :wtf:

Ellers har jeg stottet på fontener, steiner, trapper osv
 
Syns vel i utgangspunktet ingen steder er rare. Er ungen sulten så får h*n mat.
Har ammet i en sofa på møbelringen f.eks. Var endten det eller gående inne i butikken, så hun som jobbet der foreslo at jeg skulle sette meg der :) eller langs veien mens vi var på trilletur.

Mye lettere å amme i ringslynge enn å bære ungen da, så det er gull verdt på handleturer om lillegutt blir sulten :)
 
Det må vel være sittende i en snøhaug. Eller sittende på malingsspann i byggeavdelingen på obs.
Er baby sulten, så er baby sulten. :)
På offentlige toalett er det eneste stedet jeg aldri kommer til å amme.
 
Syns vel i utgangspunktet ingen steder er rare. Er ungen sulten så får h*n mat.
Har ammet i en sofa på møbelringen f.eks. Var endten det eller gående inne i butikken, så hun som jobbet der foreslo at jeg skulle sette meg der :) eller langs veien mens vi var på trilletur.

Mye lettere å amme i ringslynge enn å bære ungen da, så det er gull verdt på handleturer om lillegutt blir sulten :)
Foreløpig så er min liten nok til å bæres, men spørs om jeg må skaffe meg en sånn slynge til hun blir større. Er så praktisk å amme "i farten" [emoji23]
 
Tror ikke jeg har ammet på rare steder. Men om jeg må konte eksamen vil jeg føle det er ett rart sted å amme under eksamen...
 
Foreløpig så er min liten nok til å bæres, men spørs om jeg må skaffe meg en sånn slynge til hun blir større. Er så praktisk å amme "i farten" [emoji23]
Frøkna kunne bæres på en arm lenge. Bittelillebror ble fort for stor og er nå like stor som eldste var ved 4-5 mnd [emoji14] slynge forenkler handling veldig da. Både småhandling, siden det er fort gjort å slenge ham på og storhandling hvor det er greit med stor plass i vogna :D og ikke minst frie hender :D
 
Tja.. minste var med i bæresele da jeg gjerda beiter, amma henne da mens jeg gjerda. Og da jeg underviste en rytter. Har i grunn ammet da jeg måtte.
 
Rareste plassen tror jeg må være på E6 i trafikkork etter en ulykke først amme, åsså det jeg er sikker på var den verste bleia som finnes.. i baksetet på en liten gammel Toyota Corolla.. hele Trøndelag har derfor nå sett puppen min ettersom at vi måtte stoppe og de kjørte forbi
 
Back
Topp