Dessert/kake-tips?

onskedrom

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Høsthjerter 2017
Skal feire bursdag på lørdag sammen med to venninner som også har/har hatt bursdag. Vi blir 13 stk og har bestilt noe tapas (og supplerer litt selv), men jeg skal lage dessert/kake. Sliter sånn med hva. Har for mange ideer :p

Så hva ville dere fått servert til dessert? Noe dere drømmer om?
 
Tilleggssinfo: Vi skal ikke være hos meg, så jeg må frakte det. Og jeg sliter litt med å få tid tidligere enn lørdag til å lage.
 
Pavlova :) Enkelt og lett!
 
Bursdagen er jo over, men skulle foreslå ostekake. Elsker en syrlig og god ostekake. Og den er lett å lage laktosefri og glutenfri for de som skulle måtte ha det problemet
 
Bursdagen er jo over, men skulle foreslå ostekake. Elsker en syrlig og god ostekake. Og den er lett å lage laktosefri og glutenfri for de som skulle måtte ha det problemet
Vi spurte om noen hadde allergier ift mat. Og vi kjenner de godt i tillegg, men greit med påminnelser. Ingen av de som kom faktisk. Er verre å lage kake til min familie :p

Osteiskake pyntet med bringebær, hjemmelagde pikekyss og granateple. Akkurat passe digg etter tapasmiddag (eller ca 20min etter pga bortrydding og kakepynting og sånn)
 
Back
Topp