Desemberskatten ❤️

Da måtte kvalmen komme tilslutt. Har frem til nå hatt mild kvalme av og på. Men nå er den her HELE tiden. Hjelper ikke å spise noe en gang. Vurderer å få meg en bøtte med sengen. Dette svangerskapet har allerede nå vært med slitsomt enn de tre andre. Jeg er så mye mer trøtt enn tidligere. Og ikke snakk om kvalmen. Den er allerede nå verre enn jeg noen gang har hatt den. De andre gangene har kvalmen også kommet seinere. Håper kvalmen forsvinner like fort som den kom.
 
Gratulerer og så spennende!
Her venter vi en. Drømte at det var to men en TUL tirsdag viste at det var en. Er 8+3 og gleder oss veldig.
Har lagt på meg 1,5kilo men kjennes ut som 5 kg siden jeg er en del oppblåstNoen andre som meg?
Signerer denne.. pluss at alt usunt frister [emoji21]
 
I går fikk jeg noe intense smerter. Kom heldigvis ikke blod eller noe. Men vet ikke hva det kom av. Har følt meg litt øm og støl i dag og at det føles som livmoren ligger under et slags press. Så i dag skal jeg bare slappe av og ikke gjøre så mye.
 
Da har smertene økt litt på :( men kommer heldigvis ikke blod ennå. Og midt opp i det hele klarte jeg selvfølgelig å dette ned trappen i tillegg.
Æjæj! .. så uheldig du skulle være da.. vet ikke hva jeg kan si men det er jo et godt tegn at du ikke blør da tenker jeg! Spiren (e) burde klamre seg fast!! [emoji173] Når var det du skulle på TUL?
 
Så bra:)

Har du flyttet ulen din? eller beholder du den timen du hadde?

Jeg skulle bytte til tidligere. Men de hadde ikke noen ledige før. Så beholder den 8.mai.

I natt drømte jeg faktisk at jeg var på ultralyd og at de fant to med en gang. Hehe. Men krysser fingrene for at det kun er en der inne.

Når skal du på TUL?
 
Da er jeg kommet til 6+6 :)

Dagene går stort sett i å spise og sove. Aldri vært så trøtt før. Må alltid ha meg en hvil etter å ha spist. Og ihvertfall to lurer i løpet av dagen ca 2 timer på hver. Og legger meg kl 21. Noen andre så sliter like mye med trøttheten? Merker jeg har null energi om dagen. Var ikke slik i det hele tatt de tre andre svangerskapene. Nå tar jeg bare synd i gubben som må gjøre alt for jeg ikke orker noe.
 
Da er jeg kommet til 6+6 :)

Dagene går stort sett i å spise og sove. Aldri vært så trøtt før. Må alltid ha meg en hvil etter å ha spist. Og ihvertfall to lurer i løpet av dagen ca 2 timer på hver. Og legger meg kl 21. Noen andre så sliter like mye med trøttheten? Merker jeg har null energi om dagen. Var ikke slik i det hele tatt de tre andre svangerskapene. Nå tar jeg bare synd i gubben som må gjøre alt for jeg ikke orker noe.
Jeg sliter endel med trøtthet, jeg også. Svigers ler godt av meg som begynner å gjespe kjeven ut av ledd Kl 19 på kvelden :hilarious: de aner ikke hva som er på gang da ;) for tiden går det i jobb, frøkna og så sove når jeg kan :)
 
Jeg sliter endel med trøtthet, jeg også. Svigers ler godt av meg som begynner å gjespe kjeven ut av ledd Kl 19 på kvelden :hilarious: de aner ikke hva som er på gang da ;) for tiden går det i jobb, frøkna og så sove når jeg kan :)

Godt det ikke bare er meg. Jeg har allerede kommet meg i seng. Så klar for å ta kvelden nå :)
 
Gleder meg til å høre på mandag hvordan TUL har gått! :D
 
Ingen tvil at jeg er gravid. Nå er virkelig disse rare drømmene tilbake. Husker de andre svangerskapene at jeg hadde veldig rare drømmer og kunne våkne av at jeg grein i søvne.

Så i natt drømte jeg at min far prøvde å kaste en edderkopp på meg [emoji23][emoji23][emoji23] og jeg løp gråtende ut av huset. Våknet av at tårene bare trillet [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Nå er det under 24 timer til TUL. Blir spennende å se om det er 1 eller 2 der inne. Men de siste dagene har jeg fått for meg at det kun er en :) håper mage følelsen stemmer. Tanken på å være alene så mye med 5 unger er litt skummel
 
Back
Topp