Desember 2016 har fått skjult forum. Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Hvordan kontakter jeg plexy for tilgang? Når jeg trykker på navnet hennes der det står at hun skal kontaktes kommer jeg bare inn på en tråd... PS- når man trykker på terminlista i denne tråden, kommer man inn på november, ikke desember
 
Hvordan kontakter jeg plexy for tilgang? Når jeg trykker på navnet hennes der det står at hun skal kontaktes kommer jeg bare inn på en tråd... PS- når man trykker på terminlista i denne tråden, kommer man inn på november, ikke desember

Prøv å oppdatere appen?
Jeg kommer inn på profilsiden til Plexy når jeg trykker på nicket (i nettleser på tlf) Der kan jeg igjen trykke på nicket hennes å få opp alternativ om å sende privat melding.

Eller så kan du trykke inn på samtaler på appen og bare skrive inn nicket hennes :)

Jeg får opp riktig terminliste også.
 
Hmm, så rart..får ikke opp noe sted at appen må oppdateres heller. Prøver å sende direkte til henne
 
Gosh.. Trodde det var 500 innlegg jeg, og så er det "bare" 50 :D Hvis jeg nå har forstått det riktig, så står det i profilen min at jeg har 185, men her står det at man skal telle? Hvor skal jeg telle? Skjønte ikke helt det jeg *grønn* :D
 
Prøver å trykket på navnet til Plexy jeg også, men kommer bare inn på forsiden til forumet :p
 
Kommer heller ikke i "kontakt" med Plexy..
Prøver å trykket på navnet til Plexy jeg også, men kommer bare inn på forsiden til forumet :p
Klikk på bildet mitt og så på brevet op på høyre hjørnet for å sende mld om du har iPhone. :) Android er jeg usikker på. Er også en mulighet å gå inn på en PC og gå inn på profilen min der og sende mld :) En mulighet til er å starte en ny samtale og bare skrive inn nicket mitt, så slipper dere å lete etter profilen min. :)
 
Har bedt om tilgang for 4 dager siden, og det skulle jeg få. Men d kommer ikke opp? Hva må jeg gjøre?
 
Back
Topp