Desember 2016 har fått skjult forum. Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hei jenter!!

Desember 2016 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

  • Du må ha laget deg et nick
Se her hvordan du lager ett eget nick
  • Du må stå oppført på terminlisten
Terminlisten til gruppen finner du her
  • Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.Du sjekker lett dette ved å klikke deg inn på profilen din, så "se alle innlegg" og deretter telle hvor mange du har i denne gruppen. ikke send forespørsel til tilgangsansvarlig før du VET at du har over 50 innlegg)

  • Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.

  • Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.

Det er de som er en del av den skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Forumansvarlig Tamara hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:
- Send pm til Tilgangsansvarlig! VIKTIG: Send pm, ikke be om tilgang i denne tråden!


Tilgangsansvarlig for denne gruppen er INGEN


Når du er godkjent til gruppen vil det dukke opp en egen gruppebanner under avatarbildet ditt :)En godkjenning kan ta fra 1-3 dager!
 
Last edited:
Fant faktisk ikke ut av det jeg, men vet ikke om jeg har fått tilgang heller ;) Hehe ikke så enkelt. Prøvde å gå på nettleser meg ble sendt til appen når jeg trykka på *forum*
Prøve med pc. Men får jeg noe beskjed om at jeg er blitt medlem? Takk for svar :d
Først må du sende melding til tilgangansvarlig å be om å få tilgang, om du oppfyller kravene.
All info står i innlegget øverst ;)
 
Edit: fant ut av det. Måtte slutte å abonnere på det åpne forumet og gå inn på nytt. Da kom det frem. :)

Kommer inn på skjult forum på nettleseren, men ikke på appen. Har logget ut og inn igjen uten hell. Hva skal jeg gjøre for å finne det på appen?
 
Så dumt at vi som nye på siden og ikke har skrevet 50 innlegg ikke kan få tilgang til desember gruppen..
Kravet gjelder/gjaldt jo for oss "gamle" også så alle stiller likt. Dessuten hadde det jo ikke vært vits med skjult gruppe om alle kunne komme inn uten noen krav. Kravene er ikke urimelig synes jeg hvertfall. Bruk nedtellingstrådene så får du hvertfall 3 om dagen der. Du kan skravle i skravletråd og svare på trådene ellers også. :) og det skjer ikke så mye på skjult enda faktisk :)
 
Hvem er tga? Finner det ikke :-/ Vært medlem i 1mnd nå og har langt over 50 innlegg :) Endelig
 
Back
Topp