Desember 2015 har fått skjult forum. Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Hei!Ny i forumet men ønsker gjerne å delta i det skjulte forumet dersom det er mulig?Hvordan skjer det?På forhånd tusen takk!:)
 
Les lengre frem i innlegget, så ser du hvordan du kan få tilgang.
 
Hei! Mener jeg skal oppfylle kravene og har sendt deg pm 16.09 men ikke fått noe svar.. :) Har den kanskje blitt borte? :)
Det er bare at jeg ikke har vært på dataen enda, fikser det nok i helga ;)
 
Hei.

Som relativt fersk forum-bruker lurer jeg på hva som poenget med et skjult forum? :) Er jo så mange fine tråder her allerede :)
 
Hei.

Som relativt fersk forum-bruker lurer jeg på hva som poenget med et skjult forum? :) Er jo så mange fine tråder her allerede :)

Mener jeg har lest (eller kanskje det står det lenger fremme i tråden) at det er for at man skal ha et mer "anonymt" forum for her kan jo hvem som helst se hva vi poster, mulig jeg tar feil men er slik jeg har oppfattet det og jeg synes det gir mening :)
 
Mener jeg har lest (eller kanskje det står det lenger fremme i tråden) at det er for at man skal ha et mer "anonymt" forum for her kan jo hvem som helst se hva vi poster, mulig jeg tar feil men er slik jeg har oppfattet det og jeg synes det gir mening :)


Okey, jeg skjønner kanskje mer om jeg rekker å bli medlem :) Takk for svar! :)
 
jeg får ikke svar på pm??
 
Jo, denne tråden ble jo startet når vi fikk det
 
Back
Topp