Dersom du fikk en positiv test idag !!

Begynt å gråte, har pstav og har hvert på UL etter jeg fikk pstaven. Men da hadde jeg hvertfall sluppet å bekymre meg over stor aldersforskjell på barna :hilarious:
 
Siden jeg sitter her med stor mage hadde jeg ikke blitt spesielt overrasket. :p
Hadde det kommet en positiv test på denne tiden til neste år hadde jeg muligens fått litt panikk og lurt på om kroppen kom til å takle et svangerskap til.
 
NEEEEI!!
Vi er ferdige med barn, men hadde et uhell med kondomen for noen dager siden og jeg tok angrepille for første gang. Så hadde blitt krise i heimen her om det hadde skjedd!
 
Hadde ikke skjønt noenting siden jeg ikke har hatt sex siden fødsel [emoji85][emoji23]
 
Oi, javel ja, det var litt kjappere enn tenkt, ikke er vi sikre på om vi vil ha flere heller.. Men har stabil situasjon og klarer vel det også ;-)
 
Ikke mulig!! For jeg er gravid [emoji85]

Men det var IKKE planlagt, og når jeg sto med testen i hånda så tenker jeg: inn i svarte helvete!! Og begynte å gråte! Ikke av glede..
 
Er gravid allerede men hadde nok blitt glad da vi vil ha 3je mann som nå skal komme i desember:)
 
Er jo gravid så hadde vel heller blitt overrasket over negativ test:)
 
Hadde nok fått fullstendig panikk xD haha
 
FUCK.
 
Hadde sikkert blitt fortvilet fordi jeg skal på festival med mannen i sommer og jeg skal drikke!! Ja, så barnslig er jeg.
Men drømte at jeg ble gravid her en natt og ble skikkelig glad i drømmen [emoji23]
 
Jeg hadde ikke blitt så overrasket, er gravid, så hadde jo tatt testen i vell viten om resultatet [emoji12] men jeg hadde nok ikke testa meg heller siden jeg alt vet det
 
Back
Topp