Dersom du fikk en positiv test idag !!

Hadde vært lykkelig! Plutselig er det å få barn blitt vanskelig :(
 
Da hadde jeg begynt å grine, så hadde jeg lurt på hvordan i helvete det hadde skjedd :p
 
Da tror jeg jaggu jeg hadde fått ett panikkanfall og så slengt meg på tlf og skjelt ut gynekologen som satte inn spiral [emoji85]
 
Jeg hadde nok fått panikk mtp situasjonen vi er i, og overrasket da jeg har spiral
 
Hadde blitt både glad og overraska, i tillegg til veldig nervøs iogmed hadde SA for en mnd siden, var uke 11 da, og hadde nok ringt til lege snarest.
 
Å shit!! Sitter med en på 2 måneder nå og en til var ikke planen enda.
 
Jeg hadde blitt glad - og litt bekymra [emoji4] Her er vi nemlig usikker på om vi skal ha enda en. Vi har det så perfekt med de vi har nå - så hvorfor utfordre det? Men så er det en stemme i hjertet som sier - det er plass til en til [emoji173]
 
Nå er jeg gravid akkurat nå, så testen BURDE være positiv.

Men har lyst på en til rimelig kjapt etter denne, dersom alt går bra (to tette når den første har funksjonshemninger derimot, det orker jeg ikke). Så om testen lyser positivt rundt juletider, etter fødsel i september, så ville jeg nok jublet! Selv om jeg regner med at det går iallefall et år før det skjer.
 
Til dere med spiral: min falt ut helt av seg selv, jeg merket ikke noe til det engang. Dro til legen for å ta den ut da vi skulle prøve på nummer to, og den var sporløst forsvunnet.
 
Nå er siste mann som ble til på minipillen, 11 uker og 2 dager. Har en på 3,5 år og en på 17 mnd som egentlig var tenkt å være sistemann. Så om om jeg skulle få positivt test i dag hadde nok første reaksjon blitt panikk og sorg.
 
Hadde fått sjokk, panikk og begynt å grine.

(Yngste er 3 mnd, jeg har spiral og vi er ferdige!)
 
I og med at jeg er gravid, så hadde jeg ikke blitt så overrasket [emoji23] men hadde vel heller ikke testa meg da :p
 
Wow er det mulig, så ville jeg nok smilt utrolig bredt :) Og planlagt hvordan jeg skulle overraske samboeren siden sist så var det et sjokktilstand når jeg ble gravid og fullstendig krise mens denne gangen hadde vi begge blitt glade selv om vi ser det som lite trolig at et mirakel kan skje to ganger på rad :)
 
Hadde nok gått rett inn i sjokk også derfra i panikk, tenker å kanskje få en til om noen år, passer absolutt ikke nå!
 
Back
Topp