Dersom dere har spagetti til middag..

Knekker de alltid. Merker egentlig ikke at de ikke er lange. Gjør det pga jeg bruker mellomstor kjele
 
Hadde en diskusjon med ei annen.
Dersom vi har spagetti til middag så knekker jeg dem i 2 for at de skal passe bedre i gryten.
Det var visst veldig rart, de skal jo være lange [emoji14]

Hva gjør dere?
Av og til knekkee jeg og av og til gjør jeg ikke [emoji12] Er sykt irriterendd når det fyker små spagettibiter over alt også [emoji29]
 
Legger de hele oppi
 
Ikke tenkt på at det er en mulighet, men det var ganske smart[emoji6]
 
før kokte jeg de hele, men mannen knekker de i to, så etter snart 10 år sammen så knekker jeg de også.. alltid! Ser nå med barn at det er enklere for henne og spise de litt kortere da hun elsker å suge de i seg :p
 
Spiser stort sett fersk spagetti, men koker den alltid hel hvis jeg bruker tørr ;)
 
Knekker oftest i to og merker ingen forskjell:p spaghetti skjer ofte her i huset!!
 
Knekker de :) lettere for barna å spise de når de ikke er så forferdelig lang :)
 
Har sluttet med spaggetti, er så stress å spise :p Bruker bare pastaskruer
 
Knekker ikke :)
 
Knekker de i 2, med mindre jeg skal lage veldig mye og har ekstra stor gryte.
 
Mannen skal på død og liv knekke dem, mens jeg liker dem best hel, enklere å spise da. Heldigvis spiser ikke jeg spagetti/pasta uansett mer enn noen gå ganger i året, så da får han gjøre hva han vil med pastaen han koker seg. :p
 
Samboer knekker i to, æ koker den hele. Klarer ikke knekker i to, da blir det isåfall i knekk i 4-5 eller noe[emoji23][emoji23]
 
Back
Topp