Deres symptomer

Prøverpåsøsken85

Elsker forumet
Hei alle damer..
Hva er deres symptomer?
Jeg er 4+0 nå og eneste symptomer jeg har er kvalme om morgenen som går over når jeg får spist litt. Ellers ingen andre symptomer..
 
Hei.
Jeg er bare 3+2 men har blitt utrolig løs i magen, flydd mye på do de siste dagene.
Ellers kjenner jeg litt stikking/killing nedfor magen, mest på venstre side.
Grunnen til at jeg hadde litt mistanke som fikk meg til å teste var at jeg ikke hadde de vanlig tegna som jeg pleier å få etter EL.
 
Jeg er litt rar i magen.
Ellers merker jeg ikke så mye.

Avogtil svimmel, og kan bli småkvalm om jeg ikke passer på å spise når jeg er sulten.
 
Første var vel sånn syk halsbrann, og mensensmerter som var litt annerledes, svimmel, små kvalm og ømme bryster (spesielt det ene[emoji85]).
 
Småkvalm (spydd en gang da jeg luktet på sylteagurk :p), nyser og trøtthet..er 4+6 i dag.
 
Å gråte av Navy Ncis, er det et symptom? Aldri gjort det før :p
 
Begynt å føle meg småkvalm og fortsatt mensmurring:)
 
Normalt å fly på do, sånn type diaré flying flere ganger om dagen?:dead::yuck:
Går på noen vitaminer? vet at mange blir ekstra løs pga vitaminer som man tar.
Men jeg har hatt løs mage i begynnelsen av graviditeten 2/3 graviditer. :p
 
Går på noen vitaminer? vet at mange blir ekstra løs pga vitaminer som man tar.
Men jeg har hatt løs mage i begynnelsen av graviditeten 2/3 graviditer. :p

Jeg har bare gått på sånne rene folat piller, men nå tar jeg den pakka for gravide fra nycoplus.
Foreløpig så er doflyinga det eneste symptomet nesten, hadde aldri trodd jeg skulle være så fornøyd med å være løs i magen:hilarious:
 
Kvalm, smerter i lysken, smerter i korsryggen, tisser mere og er utmattet.
 
Jeg er så tett i nesen. Kan virkelig ikke huske at jeg har vert det så tidlig de andre gangene. Er jo avhengig av nesespray[emoji20]
 
Har mensenmurringer støtt og stadig, føler mensen skal komme når som helst, så er livredd for å gå på do :nailbiting::angelic: Men, hva skal eg forvente? Skal disse murringene gi seg? Bør man bli bekymra hvis de gir seg? Første gang gravid her, og tror ikkje på det ennå!:wacky:
 
Back
Topp