Dere som revnet/ble klippet

Smimzy

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Marsipanene 2019
Hvor revnet dere, eventuellt ble klippet? Bakover mot anus, i kjønnsleppene, opp mot urinrøret/klitoris? I sidene? Lurer litt på hva som er "vanlig"
 
Her klippet de skrått bakover og ut mot siden. Fikk litt sjokk når jeg så meg i speilet, for det var ikke det jeg hadde forventa :p men tenkte aldri over på forhånd hvordan de faktisk klipper..
 
Revnet litt bakover mot anus, inni. Så tok lange rifter inni skjeden, på sidene oppover mot urinrørert..
 
Jeg har ikke helt oversikt over retningene... Ble både klippet og fikk 3.gradsrift. Klippet kom pga. vakuum. Riften gikk bakover mot anus og inn i muskelen.
 
Ble klippet. De legger klippet på vår venstre side og på skrå ut, litt ned :)
 
Ble klippet. Mot venstre side og litt på skrå.. Ser veldig greit ut egentlig. Og en rift mot urinrøret inni. Grad 2.
 
Revnet litt i alle retninger, men kun overfladisk :)
 
Ble klippet på skrå mot venstre. Man klipper alltid på skrå for å ikke klippe opp mot anus.
 
Revnet innvendig. Vet ikke så mye mer enn at det tok ca to timer å sy. Var vist vanskelig å sy, siden det ikke var rette rifter, men de fikk det til tilslutt. Merker ikke noe til det nå i hvert fall.
 
Jeg vet egentlig bare at jeg revnet oppover/innover i skjeden, ganske langt også...
 
jeg revnet bakover, innover og opp mot urinrøret (utover/oppover på siden i kjønnsleppene), revnet alle veier med andre ord :p grad 2.
 
Jeg revnet bakover mot anus, og på de indre kjønnsleppene. Det gikk veldig fint, vondt å tisse de første dagene, men brukte xylocain-salve. Hadde rift grad 2
 
:s kjenner jeg angrer litt på at jeg lagde denne tråden.
Ikkje gjer det! Eg revna og vart klipt, sydde ca 200 sting, men alt fungerer fint, og har blitt nesten som før. Det er sjølvsagt ikkje kjekt å måtte sy så mykje pga at det er vondt å sitte osv, men det gikk overraskende bra. Eg revna pga tangforløsning.
Etter andre fødsel sydde eg berre ca 20 sting:)
 
Revnet litt opp mot klitoris, og en bitteliten rift bak mot anus.
Hun ble tatt med vakuum, så de hadde egentlig forventet at jeg skulle revne mye mer. Ble bare 3 sting foran og et pyntesting bak :)
 
Jeg fikk 4 sting inni på bakre skjedevegg, og to sting i perineum. (Revnet av meg selv.)
Merket hverken det eller at halebeinet brakk, så ikke bekymre deg. ;)
 
Ble klippet pga vakuum. Tror jeg hadde noen små rifter i tillegg. Ble lagt i narkose pga komlikasjoner etter fødsel, så de hadde god tid til å sy alt sammen igjen. Eneste jeg merket i ettertid er en liten klump på bakre del av skjeden. Et sting som løsna eller no sånnt så det har grodd feil. Men kjenner det kun om jeg tar på med fingeren.
 
Back
Topp