Dere som quoter mye *ikke hobby*

Jeg quoter i ny og ne.
Men det er pga vedkommende har skrivi akkurat det jeg selv tenkte. Så da tar jeg det raskeste alternativet.
[:)]
 
ORIGINAL: Diddij

Takk for deres ærlig svar folkens[:)]
Til dere som svarer at dere ikke har TID til å legge til en egen kommentar; Hvorfor i all verden sitter dere på BV da?? Må bare spørre jeg altså, for høres helt bak mål ut å ikke ha tid til å svare noen få egne ord, men legge til en quote, men dere har tid til å sitte på BV...? hmm[&:]
Får bare ikke det til å stemme jeg...hvis man har så dårlig tid, så må man heller ikke sitte på BV.






 
ORIGINAL: smash

ORIGINAL: Diddij

Takk for deres ærlig svar folkens[:)]
Til dere som svarer at dere ikke har TID til å legge til en egen kommentar; Hvorfor i all verden sitter dere på BV da?? Må bare spørre jeg altså, for høres helt bak mål ut å ikke ha tid til å svare noen få egne ord, men legge til en quote, men dere har tid til å sitte på BV...? hmm[&:]
Får bare ikke det til å stemme jeg...hvis man har så dårlig tid, så må man heller ikke sitte på BV.









[:)]
 
ORIGINAL: *yummymummy*

heller at mange quoter, enn at ingen gidder si noe[8D]

Helt enig... Annser ikke tilbakemeldinger jeg får som er quotet som noe mindre ros en de som skriver selv [8D]
 
ORIGINAL: SigneK

ORIGINAL: *yummymummy*

heller at mange quoter, enn at ingen gidder si noe[8D]

Helt enig... Annser ikke tilbakemeldinger jeg får som er quotet som noe mindre ros en de som skriver selv [8D]


Kanskje når du etter x-antall år ser at de samme KUN quoter kommentarer på dine innlegg.
Men det er jo bra mange setter pris på denne quotinga da, jeg synes det er meget upersonlig jeg da.
 
ORIGINAL: Diddij

Takk for deres ærlig svar folkens[:)]
Til dere som svarer at dere ikke har TID til å legge til en egen kommentar; Hvorfor i all verden sitter dere på BV da?? Må bare spørre jeg altså, for høres helt bak mål ut å ikke ha tid til å svare noen få egne ord, men legge til en quote, men dere har tid til å sitte på BV...? hmm[&:]
Får bare ikke det til å stemme jeg...hvis man har så dårlig tid, så må man heller ikke sitte på BV.

Hehe, når jeg skrev at jeg kanskje hadde "dårlig tid" og quota av den grunn, da tenker jeg spesielt på de gangene jeg er på tur å logge ut fordi jeg MÅ hente mini i bhg, rekke bussen osv, og så har det kommet et nytt kort, en hekla lue, en sydd kjole, en strikka vest osv, og jeg bare mååå se bildet før jeg logger ut (er sinnsykt overmeganyskjerrig av natur) [8D] Da kan jeg quote om noen har skrevet det jeg tenker, og da finner jeg evt lettere igjen innlegget når jeg engang iløpet av dagen/kvelden/neste dag/neste gang jeg logger på igjen, og da kan jeg evt legge til en egen kommentar...[;)]

Bare som et eksempel mine haste-quoter [8D][;)]

For min del liker jeg jo best egenkomponerte kommentarer, men vil heller ikke ha kommentarer BARE fordi noen føler for å skrive noe, vil jo at når noen skriver: DEN VAR SÅ SØT!! At de faktisk mener det, helt ærlig [;)] quota eller ikke [;)]
 
Back
Topp