Dere som måtte ha noen forsøk....

Håpfullemeg

Flørter med forumet
hvor mange innsett måtte dere ha før dere lyktes?

Har akkurat fått beskjed om at mitt 6 innsett gikk i vasken.
Hatt positive tester frem til mandagen, men idag var hcg på 2:(

Trenger solskinnshistorier for å holde motet oppe❤️
 
Har ingen solskinnshistorie å komme med, men vil sende deg en stor klem! :Heartred Du er ikke alene, jeg venter på oppstart av mitt sjette forsøk nå. Jeg tror vi langtidsslitere kommer til å bli supersterke, tenk alt vi går gjennom for å få oppfylt drømmen vår!
Veldig lei meg på dine vegne av å lese at hcg sank. :Heartred Ta vare på deg selv.
 
Har ingen solskinnshistorie å komme med, men vil sende deg en stor klem! :Heartred Du er ikke alene, jeg venter på oppstart av mitt sjette forsøk nå. Jeg tror vi langtidsslitere kommer til å bli supersterke, tenk alt vi går gjennom for å få oppfylt drømmen vår!
Veldig lei meg på dine vegne av å lese at hcg sank. :Heartred Ta vare på deg selv.
Da ønsker jeg deg lykke til av hele mitt hjerte ;)
Føler meg ikke så veldig sterk akkurat nå. Demotiverende å se hvor kjapt de fleste lykkes, også går det ikke hos en selv ... mister litt troen på en måte....
tskk for fine ord ;)
 
Da ønsker jeg deg lykke til av hele mitt hjerte ;)
Føler meg ikke så veldig sterk akkurat nå. Demotiverende å se hvor kjapt de fleste lykkes, også går det ikke hos en selv ... mister litt troen på en måte....
tskk for fine ord ;)
Tusen takk :)
Det forstår jeg.. og du har lov til å sørge og være lei!
Når man har vært her inne en stund ser man mange som er heldige å få gå raskt videre i terminforum. Og selv om man blir glad på deres vegne, så er det også en påminnelse om hva man selv ikke får oppleve. Så jeg kjenner meg igjen i at det er vanskelig.
Men, da minner jeg meg selv på at mange av langtidsliterne lyktes i 2017 og at det fortsatt er mange måneder igjen for oss å lykkes i løpet av 2018. Jeg tror for oss! I løpet av 2018 kan vi få en etterlengte spire :Heartred
 
Tusen takk :)
Det forstår jeg.. og du har lov til å sørge og være lei!
Når man har vært her inne en stund ser man mange som er heldige å få gå raskt videre i terminforum. Og selv om man blir glad på deres vegne, så er det også en påminnelse om hva man selv ikke får oppleve. Så jeg kjenner meg igjen i at det er vanskelig.
Men, da minner jeg meg selv på at mange av langtidsliterne lyktes i 2017 og at det fortsatt er mange måneder igjen for oss å lykkes i løpet av 2018. Jeg tror for oss! I løpet av 2018 kan vi få en etterlengte spire :Heartred
Ja, det føles veldig urettferdig :(
Litt vanskelig å ha troen akkurat idag da men....
samboeren er på jobb på sjøen, så tøft å takle alene.
Ja, vi kan jo ikke være så uheldige at vi ikke skal få den gleden selv. Om vi bare prøver mange nok ganger❤️ Tror kanskje bare at kroppen min var dønn ferdig jeg nå egentlig. Vært en hard prosess dette her.... mye vondter og plager. Var ferskforsøk denne gangen. Håpe at neste fryst i naturlig syklus blir bedre❤️ Her blir det nok ikkenoe forsøk før april kanskje, så da blir det 2019 for min del
Masse lykke til, og takk for støttende ord! Setter veldig stor pris på det:)
 
Stor klem[emoji173]️[emoji173]️
 
Ja, det føles veldig urettferdig :(
Litt vanskelig å ha troen akkurat idag da men....
samboeren er på jobb på sjøen, så tøft å takle alene.
Ja, vi kan jo ikke være så uheldige at vi ikke skal få den gleden selv. Om vi bare prøver mange nok ganger❤️ Tror kanskje bare at kroppen min var dønn ferdig jeg nå egentlig. Vært en hard prosess dette her.... mye vondter og plager. Var ferskforsøk denne gangen. Håpe at neste fryst i naturlig syklus blir bedre❤️ Her blir det nok ikkenoe forsøk før april kanskje, så da blir det 2019 for min del
Masse lykke til, og takk for støttende ord! Setter veldig stor pris på det:)

Mitt forsøk bli også i April, så da sees vi der ;) Masse lykke til, til deg og :)
Jeg tenker 2018 blir året spiren sitter.. at det betyr at det ikke blir baby før 2019 er så deprimerende å tenke allerede i februar, så det orker jeg ikke tenke på.. :( Håper du finner på noe hyggelig for deg selv i dag :Heartred
 
hvor mange innsett måtte dere ha før dere lyktes?

Har akkurat fått beskjed om at mitt 6 innsett gikk i vasken.
Hatt positive tester frem til mandagen, men idag var hcg på 2:(

Trenger solskinnshistorier for å holde motet oppe[emoji173]️

Her kommer en solskinnshistorie til deg[emoji173]️

Det tok 4 år, 5 ferskforsøk pluss et fryseforsøk før det gikk her! Ett negativt innsett, to avbrutte forsøk uten noe å sette inn, så to kjemiske og til slutt på fryseforsøket satt spiren som ligger i sofaen ved siden av meg 6 uker gammel nå!
Det er helt forferdelig mens man holder på, men det kan gå selv om det føles helt håpløst. Hold ut[emoji173]️
 
Mitt forsøk bli også i April, så da sees vi der ;) Masse lykke til, til deg og :)
Jeg tenker 2018 blir året spiren sitter.. at det betyr at det ikke blir baby før 2019 er så deprimerende å tenke allerede i februar, så det orker jeg ikke tenke på.. :( Håper du finner på noe hyggelig for deg selv i dag :Heartred
Har vi en april gruppe? Jeg og starter i april igjen :)
 
Gravid på 9.innsett :) hadde 2 SA og 2 kjemiske før det endelig ble full klaff. Tøffe måneder og år, men det gjelder å holde ut <3
 
Hadde fire forsøk og seks innsett i Norge, minus alle gangene. Dro så til Danmark og har blitt gravid to ganger på tre innsett, så de gjør noe riktig der. Er i uke 22 nå med en liten gutt[emoji170]
 
Med første ble jeg gravid relativt raskt(3 og 4 innsett, 3 var exu). Søskenforsøk har imidlertid vært kronglete.Ett avbrutt og seks negative forsøk.. Snart igang med første forsøk på hausken nå. Gir oss ikke enda!! Ivftroll, hva gjorde de annerledes i Danmark? Gratulerer med gutt på vei:)
 
Begynte i 2013
6 ferske forsøk, 5 fryseforsøk
Ble gravid 3 ganger men mistet ganske tidlig, i uke 5-6 alltid
Til slutt lyktes i Estland. Hun kom til verden for 7 uker siden
 
Hadde fire forsøk og seks innsett i Norge, minus alle gangene. Dro så til Danmark og har blitt gravid to ganger på tre innsett, så de gjør noe riktig der. Er i uke 22 nå med en liten gutt[emoji170]

Vet du hva de gjør annerledes der? Andre medisiner eller doser, lengre dyrking eller ett eller annet? Gratulerer med den lille gutten som kommer! :)
 
Jeg har hatt totalt 13 innsett...og fleste gangene vært satt inn 2 egg inn...
Har vært utrolig tøff reise...med tidlig dødfødsel på tvillinger...3 SA ...2 kjemiske...
Fikk ei jente i 2014 ( 7.innsett) og gravid nå med lillebror termin i mai ( 13.innsett)

Hold ut...en dag blir det din tur..det er utrolig tøff reise..med alle slags følelser.. vet ikke hvor mange tårer jeg har grått.. forbannet verden.. ville gi opp...men fortsatte i et lite halmstrå av et håp... og håper nå etter alle disse årene ut og inn av sykehus.. et hav av sykemeldinger. .at ivf reisen min er over...

Sender deg en styrke klem ..og føle med deg i frustrasjonen.. ♡
 
Vi har hatt 4 forsøk før det nå har gått fint. Hadde innsett etter fersk på første og andre forsøk, tredje forsøket ble avbrutt tross mange egg ut og på fjerde forsøket satt de inn ett egg + ett egg på frys. Så kun 3 innsett, men 4 egguttak/runder.
 
Hadde fire forsøk og seks innsett i Norge, minus alle gangene. Dro så til Danmark og har blitt gravid to ganger på tre innsett, så de gjør noe riktig der. Er i uke 22 nå med en liten gutt[emoji170]

Så bra! Har du mer informasjon om hva de gjør som er annerledes enn i Norge? Er ute etter alle mulige store og små ting som kan gjøre at vi lykkes[emoji846]
 
Hadde fire forsøk og seks innsett i Norge, minus alle gangene. Dro så til Danmark og har blitt gravid to ganger på tre innsett, så de gjør noe riktig der. Er i uke 22 nå med en liten gutt[emoji170]

Så bra at det fungerte i Danmark[emoji4] Hvilken klinikk var det? Jeg har hatt en samtale med Maigård for et år siden, men synes det ble litt kronglete med reise og fri fra jobb i så mange dager (har ikke sakt noe på jobben), men lykkes man så er det jo absolutt verdt det[emoji4]Benytter de noen andre medisiner/metoder enn du har gjort i Norge?
 
Solskinnshistorie fra meg :
Hadde 6 ferskforsøk, ble gravid på 8. Innsett. Var en tung og krevende 2 års periode med tette forsøk. Er nå gravid i uke 25 og håper på at alt dette går bra.
Stor klem til deg, ikke gi opp, vet innmari godt hvor tøft det er.
Vil anbefale deg å prøve ut scratching, evt sjekke ut prøvene fra Athen. Jeg ble ihvertfall gravid etter scratching, ab kur etter positive Athen prøver, blodfortynnende og hcg støtte. Muligens var dette min oppskrift, men vet jo aldri.
 
Back
Topp