Dere som løper/jogger

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Hvor langt løper dere, og hvor lang tid bruker dere?

Jeg har for ikke så veldig lenge gått over fra å gå turen min i et raskt tempo til å prøve å jogge mest mulig.
Turen er rundt 15 km, og jeg gjør den nå på rett under 2 timer.
Var veldig stolt av meg selv når jeg klarte å komme under 2 timer :)
 
Nå har jeg ikke tatt meg en løpetur etter jeg ble gravid, og lille jenta er 9,5 mnd. Men jeg løp før jeg ble gravid, da løp jeg mila på litt under en time. Og nå fikk jeg lyst til å løpe igjen! [emoji4]
 
Hvor langt løper dere, og hvor lang tid bruker dere?

Jeg har for ikke så veldig lenge gått over fra å gå turen min i et raskt tempo til å prøve å jogge mest mulig.
Turen er rundt 15 km, og jeg gjør den nå på rett under 2 timer.
Var veldig stolt av meg selv når jeg klarte å komme under 2 timer :)

Det er jo kjempebra! :)
 
Hvor langt løper dere, og hvor lang tid bruker dere?

Jeg har for ikke så veldig lenge gått over fra å gå turen min i et raskt tempo til å prøve å jogge mest mulig.
Turen er rundt 15 km, og jeg gjør den nå på rett under 2 timer.
Var veldig stolt av meg selv når jeg klarte å komme under 2 timer :)

Damn- flink du er a!!! [emoji41][emoji171] stå på!
 
Før jeg ble gravid var jeg fornøyd når jeg klarte rundene mine på ca 7-8 km på under timen.. Så det blir omtrent samme som deg [emoji4] Jogger det jeg orker og går resten, og med 3 hunder på slep så blir det noen snuse og bæsjepauser [emoji85]
 
Løpte 1 mil på 46 min på mitt raskeste, men det er noen år siden nå :)
Halvmaraton 10 mnd etter fødsel på akkurat under 2 timer, stolt av den!
Og helmaraton på 4 t 20 min :)
 
sprekinger..mine joggeturer er på 5-6 km og rundt 30 min *jogger som en kone*
 
Jeg løper vanligvis forholdsvis aktivt. Er gravid i uke 24 og løper fremdeles 70 - 80 km/uke og er fornøyd med det, selv om formkurven naturlig nok er dalende. Nå går det kun i rolige turer, og er bare glad for at det fortsatt går fint å løpe.
Gleder meg dog VELDIG til å ta fatt på kvalitetsøkter med intervaller og progressive langkjøringer i opptrening etter fødsel.
Har pb på maraton på 3:12, halvmaraton 1:27 og 10k på 00:38. Akkurat nå føles det helt uvirkelig at kroppen min har vært i stand til å løpe så fort. Tenker å melde meg på en masse løp i 2019, slik at jeg får noen konkrete mål å trene mot gjennom vinteren som jeg skal være hjemme i permisjon.
Fødselsgave til meg selv: ny tredemølle <3 Det må vel også bli en Thule Glide etter hvert..

Kjempebra at du er ute såpass lange distanser. Det gir en kjempegod kondisjonsplatform å bygge videre på. Jeg vil si at det å ikke være distanseredd er nøkkelen til lette løpeben. Det kreves en viss dose tålmodighet å skulle være ute å løpe i 2 timer, men det er veldig effektivt! Korte raske løpeturer kan for all del også være nyttig, men det er på de lange rolige turene man legger grunnlaget.
 
Last edited:
Jeg løper rimelig bra, men synes både jogging og løping er kjedelig, så jeg har aldri tatt tiden. :p
Er mer glad i saltrening og løping med bikkja i skogen, og da styrer hun tempo og hvor langt vi løper. :)
 
Back
Topp