Dere som har vært kvalme...

Første nurk i magen

Andre møte med forumet
Jeg har vært kvalm i to uker nå og er 8+6 idag. Men i går kveld stoppa plutselig kvalmen og kjenner heller ingenting idag. Skal løpe sentrumsløpet senere idag og er litt bekymret for om noe er galt siden den bare plutselig stoppa?

Hva tror dere? Det føles så rart å ikke våkne kvalm idag...
 
Det kan variere veldig:) så jeg hadde koset meg de timene uten kvalmen:)
 
Helt normalt :) Jeg var nede for telling i et par uker frem til cirka uke 10. Trodde jeg hadde fått norovirus eller noe sånt. Men nei. Og helt plutselig var det fullstendig vekk. Så løp sentrumsløpet og kos deg. Plutselig kan den dessuten komme tilbake :meh:
 
Min kvalme har kommet og gått hele tiden. Nyt pausen fra den og lykke til med løpingen!
 
Helt normalt :) Jeg var nede for telling i et par uker frem til cirka uke 10. Trodde jeg hadde fått norovirus eller noe sånt. Men nei. Og helt plutselig var det fullstendig vekk. Så løp sentrumsløpet og kos deg. Plutselig kan den dessuten komme tilbake :meh:

Ja, enig i det der - kvalmen er helt grusom! Men veldig deilig når den er borte. Tusen takk [emoji4]
 
Her har kvalmen vært så og si borte hele uken. Bare noen få streif av kvalme innimellom. Er 9+6 i dag. Det er bare å nyte :)

Masse lykke til i dag :)
 
Var kvalmen å uggen i hele uke 7 og 8. Klarte ikke å gjøre annet enn å sove og å ligge på sofaen. Ut i uke 9 forsvant kvalmen. Nå er den bare såvidt innom inn i mellom, 10+6 i dag.

Har lest flere steder at det er normalt at den kan forsvinne i denne tiden[emoji4]
 
Nyt det, kvalmen kan komme og gå! :)
 
Var kvalm frem til forigårs, da den plutselig avtok.. ble selvsagt redd, men så kom den på morgenen igår men forsvant like fort også. Idag har jeg vært helt fin.. 10+0 idag
 
Back
Topp