Dere som har vært i et forhold i over 5 år...

7 år her...
er vel ikke akkurat forelska, men kunne vel vært det kanskje om gubben hadde gjort litt mer for å opprettholde... Missforstå meg rett, men forholdet/ekteskapet vårt er glidd mer inn under "rutine". Det går i det samme støtt. Jeg får oppmerksomhet på bursdag og jubileum. Og en blomst på valentinsdagen. Han tar aldri initiativ til å gjøre noe utenom det vanlige eller å si han elsker meg. Jeg tente lys og gjorde det kos på badet i midten av januar. Det var vårt første intime øyeblikk i 2017. Og det resulterte i at jeg nå er 6 uker gravid (på normalt vis )
 
JA :Heartred Sitter selvfølgelig ikke med den gode forelskelsens følelsen konstant, men vi har stadig gode perioder hvor vi begge føler på forelskelsen. En god kombinasjon av å ha blitt et traust, gammelt ektepar som har beholdt sponken.:happy: Er veldig bevisste på at forholdet må jobbes med da, tror ikke bare at sånne ting kommer av seg selv.
 
Nei, gått over til noe annet og sterkere :) Men hender det Kribler i magen ennå <3
 
Njæ. Kanskje ikke den nyforelskelsen, men etter 9 år kan han fortsatt gi meg kriblinger i magen. Men når det er sagt er vi som nevnt over blitt et rutinepar som nesten kan sees mer på som venner under samme tak. Men vi har det ganske fint sånn :)
 
Går inn i det 5 året og vi er veldig forelsket. Kiler i magen når jeg ser på han! Ikke hele tiden så klart. Men stooooor forskjell fra eksen som jeg var med i 9 år og brukte 5 år på å gå fra mens jeg ikke likte han engang(har barn me)
 
Neej.. etter 12 år er vi ikke så forelska lenger. Følelsene vi har for hverandre nå er sterkere og dypere.
 
Vært sammen i 6år til sommeren. Ikke direkte forelska lengre, men når vi en gang i ny og ne får være sammen helt alene(type, ikke hjemme med barn som sover og kan våkne når som helst) kjenner jeg at det kribler i magen min når vi kan gå rundt hånd i hånd uten å måtte tenke på ungan.
Det intime er labert mtp to barn, studier, jobb og alt i mellom, men vi koser, kysser og sier vi elsker hverandre mange ganger om dagen ❤
 
Vi har vært sammen i 13 år nå, og fremdeles kan jeg få kribling i magen når jeg ser han [emoji173] men heldigvis ikke nyforelska-sommerfugler-i-magen-konstant-følelse, det er jo mest stress ;) og det er vel de færreste, om noen, som har det slik? Det vokser jo til å bli en dypere kjærlighet, å være nyforelska er jo relativt overfladisk. Han er min beste venn og støtte, og vi har det utrolig godt sammen, mye nærhet, kos og intimitet. Kan med hånden på hjertet si at han er virkelig mannen i mitt liv.
 
Vi er på 9. året. Vil ikke si vi er forelsket, men kjærligheten er sterkere enn aldri før. Sommerfuglene i magen dukker jo opp i ny og ne. :)
 
Vært kjærester i 6 år. Kjenner det kribler i magen fremdeles. Det er ikke forelskelse, men noe dypere. Er helt avhengig av ham. Får ikke sove skikkelig hvis han ikke er i dobbeltsenga med meg. Han er flink med komplimenter og med ungen. Roser og sånt bryr jeg meg ikke om, det er viktigere med en klem og et stryk på kinnet (og et klyp i rompa [emoji6]).
 
Etter så mange år tror jeg det er lettere å huske alle de gangene man har følt for å slå han i huet med noe enn antall dager man følte seg forelsket xsmile9

Men han vil jo fortsatt være en viktig person i din hverdag og det er jo bevis godt nok på at man fortsatt er forelsket ;)
 
Kanskje ikke akkurat nyforelsket lengre nå som vi har vært gift i over 10 år, men noe som stikker dypere på en måte :) kunne aldri tenkt meg et liv uten ham for å si det sånn :)
 
Straks 7 år her, og kan ikke se for meg livet uten han [emoji173]
 
Vi runder 5 år nå.. Jeg er dødsforelska! (Han og da) Men det går selvfølgelig opp og ned her også i den travle hverdagen. De få gangene jeg slutter tidligst på jobb så går jeg rundt og venter på han. Gleder meg.

Vi er flinke med små ting. Kjøpe liten sjokolade,pondusblader,og spiser god mat. De beste periodene er når vi får mye"voksentid"sammen. Det er utrolig viktig for oss.
 
Ja, jeg er veldig forelska i han enda selv om det også går dypere enn det. Vi er på sjette året nå. Flinke til å huske på hverandre og prioritere hverandre fremfor andre ting. Kan ikke se for meg resten av livet uten han :love2
 
Back
Topp