Dere som har tatt cytotec

Lykke til! Håper det går bra. Husk at det også finnes gode erfaringer - for meg har cytotec vært ganske smertefritt og velfungerende. (Rester igjen første gangen, men det kan skje ved utskrapning også). Husk også at det er en fordel å være i forkant med smertelindring. Ikke vent til du får vondt. Ta pinex forte med en gang! (Går ut i fra at du fikk resept på det?)

Fått resept på voltaren, og ligger i forkant med smertelindringen ja! :)
 
Tatt cytotec for første gang nå for en time siden, blir spennende å se. Gruer meg litt etter å ha lest alle erfaringer.
Er du hjemme eller på sykehus? Husk at for de aller fleste går det veldig bra med den behandlingen. Er de sånne som meg, med dårlige erfaringer det står mest skrevet om. Og det gikk jo bra tilslutt det også, vondt når man står midt i det, ta smertestillende på forkant. Barsel tårer og sorg er noe man også får, bruk den tiden du trenger på å bearbeide det.
Håper alt går bra og ny spire kommer fort når kroppen er klar igjen.
Stor klem fra meg❤️❤️
 
Vil også si jeg hadde lite smerter, når en først må ha en abort så var nok min en "drømme" versjon. Jeg tåler ikke morfin, så fikk ibux/paracet mix.
 
Er du hjemme eller på sykehus? Husk at for de aller fleste går det veldig bra med den behandlingen. Er de sånne som meg, med dårlige erfaringer det står mest skrevet om. Og det gikk jo bra tilslutt det også, vondt når man står midt i det, ta smertestillende på forkant. Barsel tårer og sorg er noe man også får, bruk den tiden du trenger på å bearbeide det.
Håper alt går bra og ny spire kommer fort når kroppen er klar igjen.
Stor klem fra meg❤️❤️

Hjemme alene! Takk for det :Heartred
 
Vil også si jeg hadde lite smerter, når en først må ha en abort så var nok min en "drømme" versjon. Jeg tåler ikke morfin, så fikk ibux/paracet mix.

Jeg tåler heller ikke morfin, så voltaren og paracet her og :)
 
Helt alene? håper du har noen du kan ringe, ikke nøl med å ringe sykehuset om du lurer på noe eller er redd. Kjempe klem fra meg❤️

Ja helt alene. Samboeren hadde obligatorisk kurs idag som han måtte på dessverre. Men jeg er sykepleier selv, så føler jeg takler det sånt sett ift at noe skulle skje. Takk skal du ha :Heartred
Det går greit. Blør endel, kommet flere klumper jeg har kjent at kom ut. Ekkel følelse. Føles ut som sterke mensensmerter.
 
Ja helt alene. Samboeren hadde obligatorisk kurs idag som han måtte på dessverre. Men jeg er sykepleier selv, så føler jeg takler det sånt sett ift at noe skulle skje. Takk skal du ha [emoji813]red
Det går greit. Blør endel, kommet flere klumper jeg har kjent at kom ut. Ekkel følelse. Føles ut som sterke mensensmerter.
Ekkel følelse helt klart[emoji173]
 
Ja helt alene. Samboeren hadde obligatorisk kurs idag som han måtte på dessverre. Men jeg er sykepleier selv, så føler jeg takler det sånt sett ift at noe skulle skje. Takk skal du ha :Heartred
Det går greit. Blør endel, kommet flere klumper jeg har kjent at kom ut. Ekkel følelse. Føles ut som sterke mensensmerter.

Sterke kvinne! Trist at du måtte oppleve dette. Godt at du føler deg trygg. Håper det fysiske ordner seg raskt, at du får tid nok til å komme deg psykisk, og at ny spire er på plass snarlig. Klem til deg! [emoji173]️
 
Sterke kvinne! Trist at du måtte oppleve dette. Godt at du føler deg trygg. Håper det fysiske ordner seg raskt, at du får tid nok til å komme deg psykisk, og at ny spire er på plass snarlig. Klem til deg! [emoji173]️

Takk skal du ha :Heartred
Håper på det samme for deg og!
 
Takker! Begynner så smått å bli utålmodig her jeg surrer ugravid helt siden juli. Men jeg får leve i troen på at det snart blir min tur [emoji1303]

Det krysser jeg fingrene for! Og når spiren kommer så skal den sitte helt til mål :Heartred
 
Ja helt alene. Samboeren hadde obligatorisk kurs idag som han måtte på dessverre. Men jeg er sykepleier selv, så føler jeg takler det sånt sett ift at noe skulle skje. Takk skal du ha :Heartred
Det går greit. Blør endel, kommet flere klumper jeg har kjent at kom ut. Ekkel følelse. Føles ut som sterke mensensmerter.
Du er tøff altså❤️ Har tenkt mye på deg i kveld.
Det med de klumpene er kjempe ekkelt. Håper det værste er over nå og at du klarer å sove i natt.
 
Du er tøff altså❤️ Har tenkt mye på deg i kveld.
Det med de klumpene er kjempe ekkelt. Håper det værste er over nå og at du klarer å sove i natt.

Det virker som det verste er over, både med smerter og blødning. Ble ikke mailykke på noen av oss. Håper det sitter raskt for oss begge og helt frem til mål :Heartred
 
Det virker som det verste er over, både med smerter og blødning. Ble ikke mailykke på noen av oss. Håper det sitter raskt for oss begge og helt frem til mål :Heartred
Nei det blei ingen mailykke❤️❤️❤️ Men det skal bli ny lykke for oss begge to.
 
Det virker som det verste er over, både med smerter og blødning. Ble ikke mailykke på noen av oss. Håper det sitter raskt for oss begge og helt frem til mål [emoji813]red
[emoji173] Håper det er over, så du kan ta vare på deg selv nå etter dette fæle[emoji173]
 
Ja helt alene. Samboeren hadde obligatorisk kurs idag som han måtte på dessverre. Men jeg er sykepleier selv, så føler jeg takler det sånt sett ift at noe skulle skje. Takk skal du ha :Heartred
Det går greit. Blør endel, kommet flere klumper jeg har kjent at kom ut. Ekkel følelse. Føles ut som sterke mensensmerter.
Jeg var også alene da jeg måtte ha Cytotec. Hadde ei venninne som visste om det og som bare var fem minutter unna. Men kjente at det hadde vært verre å ha noen rundt som en liksom skulle sosialisere med eller "ta hensyn til".
 
Back
Topp