Dere som har prøvd femar/letrozol

Prettyperfect

Flørter med forumet
Hei dere som har prøvd femar elle letrozol!
Jeg er i min andre syklus med letrozol.
Denne gangen har jeg hatt mensmurringer i magen siden før eggløsning. Er det normalt? Jeg blir mer og mer lei meg siden det føles som at mensen er rett rundt hjørnet.Jeg er nå på syklusdag 22 og jeg hadde eggløsning syklusdag 14 eller 15.
 
Hatt mye av det jeg også. Fikk TR 12-13 dager etter eggløsning hver gang og tanta var også verre enn uten letrozol.
 
Er det noen av deres som har jevnlig eggløsning som også har fått letrezol?
 
Jeg har ihvertfall hatt regelmessig eL. Og nå første pp med leterezol nå. Så lurte om d var vanlig å få det da også
 
Er det noen av deres som har jevnlig eggløsning som også har fått letrezol?

Ja, fikk ihvertfall påvist at jeg har eggløsning av meg selv, og hadde relativt stabile sykluser, riktignok med litt kort lutealfase.

Letrozol skal visst kunne forbedre el. Den hjalp ikke på lutealfasen av seg selv, men fikk forlenget til 13dpo med crinone. Tok samtidig B6 (ikke resept).

Her er det også litt begrenset kvalitet på svømmerne.
 
Jeg har regelmessige å ikke funnet noe feil hos meg enda.hvilke dose går dere på? Jeg går på 2,5 bare. Ser det er flere som har høyere dose. skal sjekke mannens kvalitet nå snart.
 
Jeg fikk dobbel dose med en gang, men det hadde ingen innvirkning hos meg da jeg var på UL. Ble satt på gonal f lavdose i 7 dager, og UL viste da to store og fine follikler. Da kjente jeg murringer fra ca 7-8 dpo og var helt sikker på at TR skulle komme, men da var det lillespire som klorte seg fast.

Venter mensen en gang neste helg, og da blir det sprøytene igjen:happy:
 
Hei dere som har prøvd femar elle letrozol!
Jeg er i min andre syklus med letrozol.
Denne gangen har jeg hatt mensmurringer i magen siden før eggløsning. Er det normalt? Jeg blir mer og mer lei meg siden det føles som at mensen er rett rundt hjørnet.Jeg er nå på syklusdag 22 og jeg hadde eggløsning syklusdag 14 eller 15.


Jeg hadde det også slik. Hadde sykluser på 30-38 dager. Men fikk ikke eggløsning av meg selv etter p-pille slutt, så derfor gikk jeg på Letrozol
 
Jeg tar dobbel dose med letorozol siden jeg ikke fikk EL med enkel, men kjenner jeg blir så lei meg når jeg tar dem og får EL og det ikke skjer noe som helst :/ Gubbens svømmere er litt dårlige også
 
Er det noen av deres som har jevnlig eggløsning som også har fått letrezol?
Heisann! Jeg har alltid eggløsning hver måned og har akkurat nå begynt min 1pp med Letrozol. Er mest for å se om det kan hjelpe at jeg blir mer fruktbar og jevnere syklus siden syklusen har ligget mellom 29-42 dager. Har hatt positive eggløsningstester, men fortsatt ikke klaffet. Håper at Letrozol kan hjelpe meg.
 
Er det noen av deres som har jevnlig eggløsning som også har fått letrezol?
Jeg har også el av meg selv nå, men relativt lange sykluser (35-36 dager). Skal begynne med letrozol neste syklus. Samboeren min har nedsatt sædkvalitet, så gyn mente vi kan prøve letrozol en stund for å se om vi får det til på egenhånd. Har fått letrozol nok til et halvt år. Vi har sendt søknad til ivf, så regner med oppstart der i løpet av høsten.
 
Ja jeg fikk det (femar ) selv om jeg har punktlige og flotte eggløsninger. Men fikk det for å bedre kvaliteten på egget. Men den har fucket til syklusen min og tok bort eggløsningslimet mitt og eggløsnings smertene :( don't like...
 
Lurer litt på deres effekt på letrozol, kanskje gammel tråd, men er på første pp med det og nysgjerrig på om det kan hjelpe oss? Vi har jo håp, men etter 3 år begynner jeg å lure.
 
Back
Topp